چگونه یک لایه بردار پوست طبیعی و خانگی بسازیم ؟

لایه بردار های پوست یکی از محصولات بهداشتی است که در بازار توسط کمپانی های مختلف تولید و به مردم ارائه می شود . بسیاری از بانوان و آقایان با توجه به نوع پوست خود نیاز به لایه بردار های مختلفی دارند .
تفاوت لایه بردار ها در شدت پاک کنندگی و قدرت آن هاست .اما بیشتر مصرف کنندگان لایه بردار ها خانم ها هستند .ایران یکی از پر مصرف ترین کشور هایی است که بانوان بالاترین مصرف لوازم آرایشی را دارد . پس برای نگهداری و پاک کردن اصولی پوست از این آرایش ها باید یک لایه بردار مناسب را استفاده کرد .
در مطلب امروز به شما چند ماسک لایه بردار و پاک کننده قوی که همگی از مواد طبیعی تشکیل می شوند را معرفی خواهیم کرد .

لایه بردار غغل
اولین ماسک لایه بردار
ماسک سفیده تخم مرغ و نمک است .
سفیده تخم مرغ به علت حالت چسبندگی و غلظتش به سطح پوست می چسبد . سفیده تخم مرغ سرشار از پروتیین ها و مواد مغذی برای پوست است . برای تهیه این ماسک یک عدد سفیده تخم مرغ را با ۳ قاشق غذا خوری نمک مخلوط کنید سپس ماسک را با کمک فرچه روی سطح پوست بزنید سعی کنید تا قبل از خشک شدن ماسک روی پوست صورتتان به کمک انگشتانتان آن را روی سطح پوست ماساژ دهید . اما به محض اینکه احساس کردید که ماسک روی صورتتان خشک کی شود یکه لایه دیگر از ماسک روی پوست بزنید اما این بار به هیچ وجه پوست صورتتان را تکان ندهید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی آن باقی بماند .در طول این مدت به هیچ عنوان لبخند یا اخم نکنید .

لایه بردار ررر
اگر پوست شما حساس و لطیف است بهتر است که به جای استفاده از نمک از دو قاشق چای خوری عسل طبیعی استفاده کنید و آن را با سفیده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید و اجازه دهید تا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی پوست شما بماند ، سپس آن را با آب ولرم بشویید .
لایه بردار بعدی که فواید بسیاری برای پوست شما دارد ماسک عسل است عسل یکی از بهترین لایه بردار هاست .برای تهیه این ماسک یک چارم یک خیار متوسز را رنده کنید و ۴ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید .اگر عسل شما حالت روان نداشت و سفت بود بهتر است کمی آن را گرم کنید تا راحت تر روی پوست بنشیند . عسل و خیار رنده شده را به خوبی مخلوط کنید و روی پوست بگذارید اجازه دهید ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی پوست استراحت کند سپس با آب ولرم بشویید.

لایه بردار

منبع : دکور مد

ماسک موز و خواص آن

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *