ماسک پوست پرتقال و دستور تهیه انواع ماسک ها با پوست پرتقال

ماسک پوست پرتقال به علت داشتن خواص بالای آنتی اکسیدان و داشتن ویتامین C یکی از بهترین مواد برای تقویت پوست صورت و پاکسازی بسیار مفید است

پوست پرتقال از دیر باز برای رفع جوش های سر سیاه و پوست های ملتهب بسیار مفید است در ادامه برای شما ماسک های پوست پرتقال ها را معرفی خواهیم کرد . پوست پرتقال برای از بین بردن لک و آکنه بسیار موثر است.

ماسک پوست پرتقال 1

ماسک پوست پرتقال

پوست پرتقال با شیر و جوانه گندم

دو قاشق پودر پوست پرتقال خشک شده را با شیر ولرم مخلوط کنید و با یک قاشق مخلوط کنیم .و بر روی صورت بگذارید و اجازه دهید  ۲۰ الی ۴۰ دقیقه روی پوست بماند  و سپس با آب ولرم بشویید  این  کار  را در روز دو بارتکرار کنید.

ماسک پوست پرتقال 2

ماسک پوست پرتقال و زرد چوبه 

دو قاشق پوست پرتقال را با یک قاشق مربا خوری زرد چوبه به همراه دو الی سه قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده دو قاشق از آب پرتقال را به مواد اضافه کنید ماسک بدست آمده را روی پوست صورت خود ماساژ دهید این کار را تا ۴۰ دقیقه ادامه دهید و با آب ولرم بشویید .

ماسک پوست پرتقال 3

ماسک پوست پرتقال و عسل 

دو قاشق پوست پرتقال را با یک قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق آب لیموی تازه مخلوط کنید و و روی پوست خود ماساژ دهید .

ماسک پوست پرتقال 6

ماسک پوست پرتقال و ماست 

دو قاشق پوست پرتقال خشک شده را با ۴ قاشق ماست و یک قاشق جوانه گندم له شده مخلوت کرده به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید این کار را ۳۰ الی ۴۰ دقیقه انجام دهید و با آب گرم بشوید .

ماسک پوست پرتقال 11

ماسک گلاب و پوست پرتقال 

پوست پرتقال را دم کرده و اجازه دهید تا خنک شود با دوقاشق مربا خوری گلاب مخلوط کنید و با پنبه هر شب روی پوست خود بمالید . این ماسک علاوه بر ضد عفونی کننده پوست باعث شدابی بیشتر پوست شما خواهد شد .

ماسک پوست پرتقال 99

منبع : دکور مد

 

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *