رژيم لاغري سالم و اصول کاهش وزن بدون صدمه زدن به بدن چگونه است؟

رژيم لاغري بسیاری در مجله ها و شبکه های اجتماعی و حتی اینترنت موجود است . که هر کدام روش و مدت خاص خود را برای کاهش وزن فرد مشخص می کنند .

رژيم لاغري 24
رژيم لاغري

رژيم لاغري برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید ابتدا به پزشک تغذیه مراجعه کنند .

زیرا افزایش وزن و چاقی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد عواملی چون دیابت ، افسردگی و بیماری های هورمونی و… باشد .که باید با انجام آزمایش و درمان بیماری که سبب چاقی فرد شده درمان شود و سپس در صدد درمان چاقی بر آمد .

رژيم لاغري 233
رژيم لاغري

فردی که دچار اضافه وزن و چاقی است بعد از داشتن سلامت اولیه برای آغاز درمان و رژیم غذایی ابتدا باید فعالیت روزانه خود را افزایش دهد . یعنی فعالیت های بدنی و سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرد . درست است که ورزش خوب است اما فعالیت ناگهانی و ورزش های سنگین برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار خطر ناک است چون ممکن است به مفاصل و سایر قسمت های بدن آسیب جدی وارد کند .

رژيم لاغري 3232
رژيم لاغري

بعضی از متخصصان تغذیه بر این باورند که افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند بهتر است با آغاز یک رژیم غذایی وزرن خود را تا حد ممکن کاهش دهند و در این مابین پیاده روی داشته باشند و سعی کنند با انجام پیاده روی طولانی مقدار بالایی از چربی اضافه بدن خود را از دست بدهند . رژيم لاغري 2 قابل توجه است کسانی که اضافه وزن دارند و میخواهند با بالا بردن سوخت و ساز و افزایش فعالیت این اضافه وزن را از دست بدهند باید به خاطر داشته باشند که بدن آنها دچار کمبود آب نشود . شاید فرد حس کند که با گذشت چند روز توانسته است وزن خود را تا حد قابل توجهی کم کند . اما در مراحل اولیه کاهش وزن این آب بدن است که از دست می رود و نباید اجازه داد تا آب بدن از دست برود چرا که باعث سر درد ، درد مفاصل ، افتادگی چوست بدن و چروک شدن آن ، ایجاد گودی و کبودی درور چشم و چروک های پوستی خواهد شد .پس بخاطر داشته باشید که در حین رژیم حتما آب بنوشید و از آب کافی استفاده کنید تا بدن شما صدمه نبیند . رژيم لاغري همچنین با مشورت پزشک خود می توانید به مواد غذایی خود و برنامه غذایی تان موادی که باعث افزایش متابولیسم می شوند را اضافه کنید .مثل : فلفل قرمز ، فلفل سیاه ، چای سبز ، دارچین ، سرکه سیب ، عسل ، آبلیمو و…

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *