کفش ها و مکانی برای نگهداری آنها

کفش یکی از مهمترین پوشش انسان هاست این پوشش مهم به خاطر تماس مستقیم با محیط بیرون بسیار آلوده است و بهتر است برای ورود به خانه جای مناسبی برای آنها پیدا کرد و از ورود این آلودگی به درون خانه مراقبت کرد.

بهتر است این وسیله های آلوده را دور از دسترس کودکان قرار بگیرند.

کفش1
در خانه همه ی ما کفشهایی برای فصول مختلف سال وجود دارد که نمیتوانیم همه ی آنها را در جاکفشی عمومی( جلوی درب) جا دهیم چراکه هرکدام مخصوص یک فصل هستند و بهتر است مکانی برای کفشهای بلاستفاده در نظر بگیریم.تا هم کفشها کثیف وخدشه دار نشوند،هم جا کفشی عمومی خلوتر و مرتب تر باشد .

کفش 2
اولین کار این است کفشها را تمیز کنیم آنهایی که نیاز به واکس دارند ،واکس زده و اجازه دهیم کاملا خشک شود .با این کار عمر کفش های خود را بیشتر میکنید ، سپس با توجه به استفاده کفشها یا ظاهر ، آنها را دسته بندی کنیم مثلا کفشهای اسپورت را از کفشهای مجلسی جدا کرده یا چکمه ها را از کفشهای تابستانه جدا کنیم با توجه به کفش ها میتوانید براحتی آنها را دسته بندی کنید .

کفش 3
سپس کمد یا قسمتی از انباری خود را برای گذاشتن کفشها انتخاب کنید، اگر خانه شما دارای قناسی است یا قسمتی از آن خالیست میتوانید کمدی برای این منظور تهیه و طراحی کنید.بعد از پیدا کردن محل مناسب برای کفش ها باید آنها را در جعبه قرار دهیم اگر جعبه کفش ندارید میتوانید باکس پلاستیکی شفاف تهیه کنید تا هنگام پیدا کردن کفش مورد نظر براحتی آن را بیابید حالاو هر جفت کفش را داخل آن بگذارید . و آنها را داخل کمد یا فضای مد نظرتان بچینید.

کفش4
جاکفشی های عمومی معمولا در محل ورود به خانه گذاشته میشوند و از طرح ها و جنس های مختلف بسته به کارآیی آنها تولید میشوند.

کفش5

کفش7

منبع :دکور مد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *