ظروف تزیینی گل گلی برای جذابیت بیشتر وسایل منزل شما

وسایلی هستند  که در دکنار دکوراسیون منزل دلنشین تر و زیبا تر هستند و  خیلی به چشم می آیند، سرویس ظروف پذیرایی زیبای منحصر به فرد هستند و در راس این جذابیت قرار می گیرند  . ظرف های گل گلی های زیبایشان ما را به  چند دهه قبل و چینی های یادگاری مادربزرگم می بردند. نوشیدن چای در فنجان های چینی گل دار آن چنان  لذت بخش است  هر کسی باید چند دست از این ظروف را در خانه ی خود جای دهد . پس امروز با دکور مد همراف باشید تا برای شما از ویژگی ها و خصوصیات این ظروف بیشتر شرح بدهیم:

شما میتوانید برای تزیین میز جلوی مبلمان خود از ظروف پذیرایی و پرشده  خوردنی های رنگارنگ و دلفریب استفاده کنید . برای مثال ترکیب های سه تایی شکلات خوری ها در رنگ های شاد مثل صورتی ، زرد و نارنجی  هم از نظر زیبایی بصری جذابیت زیادی دارد  و هم جای  کافی برای چیدن انواع شکلات ها را روی میز برای شما فراهم می کنددر بازار امروز شکلات خوری های زیبا و متنوعی یافت میشود . شما می توانیدشکلات خوری ها را در نوع پایه دار یا بدون پایه تهیه کنید.

ظروف 33

اگر شما هم جزء کسانی هستید که به پختن کیک علاقه دارید ، باید به فکر یک ظرف پذیرایی  زیبا و مناسب  باشید.  کیک خوری هایی که در تصاویر می بینید می توانند در مهمانی ها شما  تزیین میز شما را در دست گرفته و سایر اکسسوری های زیبا در گرداگرد آنها قرار داده شوند.یکی از ویژگی های خوب این کیک خوری ها این می باشد که  که به دلیل سادگی ظاهریشان به راحتی با سایر تزیینات دیگر منزل شما ست می شوند.

ظروف 2

فنجان های زیبا و جذاب  گل گلی ، مطمئنا برای شما هم جذابت دارند. خصوصا اگر دکوراسیون منزل شما  سبکی با رنگهای شاد و کلاسیک چیده اید، این سرویس های چای خوری بهترین  ترین انتخاب  برای شما خواهند بود. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خریدن هدیه ای برای یک نو عروس دارید، یک ست چای خوری خوش رنگ حتما او را خوشحال می کند .

ظروف 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *