شیک ترین لوازم دکوری مخصوص دکوراسیون منازل برای خاص پسندان!

هر چه قدر هم که به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان اهمیت دهید، باز هم نمی توانید نقش لوازم دکوری را نادیده بگیرید. اصلا انگار آن ها به خانه و دکوراسیون داخلی آن روح و جان می بخشند. هر چه قدر هم که ریز و کوچک باشند اما قطعا تاثیرات بزرگی در دکوراسیون داخلی خانه شما دارند، بیاید امروز با هم یک سری از این لوازم دکوری کوچک برای دکوراسیون داخلی خانه را که می توانند در خانه تان غوغا کنند.

دکوری 1

دکوری 2

برای میزهای جلو مبلی و یا حتی میزهای آرایشی تان می توانید از ظروف خاتم کاری شده استفاده کنید. این ظروف جلوه ای کلاسیک و باشکوه به دکوراسیون داخلی خانه تان می بخشند، این ظروف زیبا حتی می توانند شومینه های شما را که در این فصل زیاد به چشم نمی آیند را دچار تحول و دگرگونی خاصی کند. جوری که هر کسی چشمش به آن ها خیره شود.

دکوری 4

دکوری 6

 

اگر می خواهیدخانه رومانتیک را تجربه کنید، پیشنهاد می کنم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از جاشمعی ها زیاد استفاده کنید، گروه مدیسه شمعدان های فانتزی با طرح های زیبا و جذابی را برای شما تدارک دیده اند که می توانید از آن ها دیدن کنید و بنا بر سلیقه تان آن ها را تهیه کنید.

یکی دیگر از لوازم جذابی که در مدیسه پیدا می شود گردسوزهای قدیمی هستند که می توانند چهره خانه های قدیمی را به خانه مدرن و امروزی شما بیاورند. از آن ها غافل نشوید که حسابی می توانند هر کسی را به خودشان مجذوب کنند.

دکوری

دکوری 6

دکوری 5

 

گلدان ها هم یکی از آن لوازم دکوری زیبایی هستند که وجودشان به خانه طراوت و زیبایی خاصی می بخشد. ان ها می توانند موجودات زنده ای را در دل خود پرورش دهند و باعث شوند تا خانه شما روح و نوایی شاداب داشته باشد. گلدان های هم مانند هر وسیله دکوری دیگری انواع ومدل های مختلفی دارند که پیشنهاد می کنم حتما از مدل های موجود در مدیسه دیدن کنید.

دکوری 09

دکوری 32

asandownload-com-16781

رای دکوراسیون داخلی خانه تان می توانید مجسمه های زیبا و دوست داشتنی با مضمون های خوب تهیه کنید. این مجسمه ها هم می توانند دارای جنس های متفاوتی باشند. مجسمه های چینی، سرامیک و گچی هر کدام ا آن ها می توانند بنا بر سبک دکوراسیونی شما در خانه تان مورد استفاده قرار بگیرند.

دکوری

دکوری

دکوری 6532

منبع: دکور مد

نکاتی مهم در انتخاب لباس مناسب در محیط اداری

 

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *