گلدان بلند وسیله ای تزئینی برای زیبا کردن فضاهای مختلف منزل بهمراه تصاویر

گلدان بلند یکی از وسایل تزئینی می باشد که می توانید برای زیباسازی منزل خود از آن استفاده نمایید . این وسیله تزئینی در طرح های مارپیچ ، صاف و … که در منازل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این گلدان ها را می توانید در سه اندازه مختلف مورد استفاده قرار دهید و گل های مختلفی را در آن ها قرار دهید .

از آنجایی که وجود گل در هر منزلی باعث پرنشاط شدن محیط منزل می شود پس شما می توانید گلهای زیبایی که می پسندید را در این گلدان ها قرار دهید . گلدان بلند دارای اندازه های متفاوتی می باشد ، ممکن است گلدان مورد استفاده شما کوچک یا بزرگ باشد .

همچنین بخوانید : گلدان بزرگ مناسب برای نواحی مختلف منزل در رنگ های متفاوت بهمراه تصاویر

گلهای مختلفی که درون این گلدان ها قرار می دهیم در مدل های ایستاده مانند گل هایی که ساقه محکمی دارند و گل هایی که مانند بید طرح آویزان و افتاده دارند که می توان از هر دو نوع این گل در این مدل گلدانهای بلند استفاده کرد .

رنگ بندی های گلدان ها کاملا متفاوت می باشد و شما می توانید بر اساس طراحی داخلی منزل خود آنها را انتخاب نمایید و وسیله ای تزیینی و زیبا را در کنار دیگر وسایل منزل خود داشته باشید .گلدانهای بلند ممکن است دارای ارتفاع باشند و بتوانید از آنها بجای یک مجسمه بلند و مانند اینها استفاده کنید .

همچنین بخوانید : گلدان دکوری وسیله ای تزیینی برای پرکردن و زیبا سازی مکان های مختلف منزل

دقت داشته باشید که در چیدمان منزل همانگونه که طراحی و مدل گلدان مهم است ، گل هایی که در گلدانها مورد استفاده قرار می گیرند هم بااهمیت هستند . در زیر برای شما نمونه هایی از گلدانهای بلند را قرار می دهیم تا شما بتوانید تنوع این وسیله تزئینی را حس کنید .

گلدان بلند :

گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند گلدان بلند

 

برای خرید وسایل چوبی منزل خود حتما از فروشگاه دی ایران دیدن فرمایید .

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *