هنر کاشی کاری در دکوراسیون خانه و زیبایی چشم گیر آن

شاید شما هم علاقه دارید تا دکوراسیون متفاوت ، زیبا و خواص داشته باشید .کاشی کاری علاوه بر خاص بودن و خلق فضایی منحصربفرد میتواند زیبایی چشم گیری به دکوراسیون خانه شما ببخشد.

کاشی کاری 1

کاشی کاری یکی از قدیمی ترین اشکال هنر در جهان می باشد که قدمت آن به ۵۰۰۰ سال پیش می رسد .این هنر را میتوان در مسجد ها معابد و کاخ های قدیمی می توان به راحتی دید. امروزه نیز کاشی کاریهای مختلف را می توان در بسیاری از فضا ها ی دکوراسیون  داخلی و خاجی و یا حتی در زیباسازی های شهری دید.

کاشی کاری 2

کاشی کاری 3

استفاده از  کاشی کاری مدرن برای دیوار پشت تخت شما جلوه ی دکوراسیون اتاق خوابتان را دو چندان میکند، ، کافی است طرحی را متناسب با فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید ، در انتخاب طرح برای فضای اتاق خوابتان توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون اتاق خوابتان کوچک و شلوغ است از طرح های ساده تر و خلوت تر برای کاشی کاری دیوار پشت تخت خوابتان استفاده کنید تا ظاهر فضای شما شلوغ تر و گرفته نشود.
کاشی کاری 5

کاشی کاری 6

برای  آشپزخانه از دیوار بین کابینت را با موزاییک های دست ساز پازلی با طرح های زیبا که در نهایت یک طرح کلی را شامل می شود استفاده نمایید و ظاهر متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه ببخشید. البته باید گفت که این نوع از کاشی کاری های پازلی با سرعت بالاتری نصب می شوند و طرح های جذاب تری را می توانید با کمک آن ها برای دکوراسیون خود داشته باشید.این تغییرات کم هزینه  را می توانید خودتان انجام دهید و یا از متخصصین این کار کمک بگیرید.

کاشی کاری 7

کاشی کاری 8

کاشی کاری

دیوار های کوچک ویا ناقص خود را با کاشی های رنگی و شکسته تریین کنید. تکه های شکسته ی سفال های لعابی رنگارنگ  را میتوانید با ملات روی دیوار بزنید و یک دیوار کاشی کاری شده زیبا برای فضا به وجود آمده است.

کاشی کاری 99

منبع: دکور مد

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *