نوع میز ناهارخوری و تاثیرات مثبت آن بر منزل

نوع میز ناهارخوری یکی از ویژگی های مهمیست که باید در هنگام خرید این وسیله برای آشپزخانه و یا قسمتی از پذیرایی دقت نماییم . تابحال به این نکته توجه داشته اید که بیشتر طراحی آشپزخانه منزل شما به کابینت ها و میز ناهارخوری بستگی دارد .

ناهارخوری نیمکت دار
ناهارخوری نیمکت دار

میز های ناهارخوری دارای صندلی های متنوع می باشند . صندلی های مربعی ، گرد ، دسته دار ، بدون دسته و نیکمت دار که در زیر تصاویر آنها را مشاهده می کنید و می توانید برای میز ناهارخوری خود مدل های مختلفی از این صندلی ها را انتخاب نمایید .

میز ناهارخوری نیمکت دار
میز ناهارخوری نیمکت دار

این دو مورد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر طراحی داخلی آشپزخانه داشته باشد . همانطور که می دانید میز ناهارخوری دارای طرح ها و رنگبندی های متنوعی می باشند که می تواند با دیگر اجزای آشپزخانه هماهنگ شود .

نوع میز ناهارخوری
نوع میز ناهارخوری

شما با تعیین میز ناهارخوری منزل خود می توانید پایه ای محکم برای تعیین مدل و رنگ اشیا آشپزخانه گذاشته و بقیه اجزای مورد نیاز را بر اساس این مورد تعیین کنید . میز های ناهارخوری را می توان در اتاق های نشیمن نیز مورد استفاده قرار داد و مدلی را انتخاب کرد که با ست مبلمان منزل یکی بوده و هماهنگی لازم را داشته باشد .

تصاویر متنوع مبل
تصاویر متنوع مبل

انواع میز ناهارخوری :

 

میز های ناهارخوری دارای طرح های مختلفی می باشند که در این مطلب از دکورمد نمونه های مختلفی را برای شما معرفی خواهیم کرد . میز های ناهارخوری دارای اشکال بیضی ، مربع ، دایره ، مستطیل و اشکال مختلف هندسی با طرح های متنوع هندسی می باشد . در این میان برخی از مدلهای میز ناهارخوری موجود است که در قسمت زیر خود دارای کشوهایی برای قرار دادن لوازم می باشد و نظم را به دکوراسیون آشپزخانه شما دعوت می کنند .

میز ناهارخوری سلطنتی
میز ناهارخوری سلطنتی

نوع میز ناهارخوری گرد :

 

این نوع از میز ناهارخوری در منازل مختلف با دکوراسیون های متفاوت قابل استفاده می باشد . انواعی از این میز وجود دارد که به آنها کمجا نیز گفته می شود . میز های کمجا را می توان در منازلی با متراژ های پایینتر نیز استفاده نمود . معمولا در مدل کمجا صندلی ها دارای پشتی های کوتاه و هم سطح با میز ناهارخوری می باشند که باعث می شود تا صندلی ها فضای بیشتری را نیاز نداشته باشند .

میز ناهارخوری گرد
میز ناهارخوری گرد

 

 

نوع میز ناهارخوری مربع :

 

از گذشته تا کنون شاهد میز های ناهارخوری مربع شکل می باشیم که روز به روز در قالب طرح های مختلف خریداری می شوند و در نمایشگاه های مختلف لوازم چوبی منزل وجود دارند . این دسته از میز هم می تواند بصورت کمجا خریداری شود الیته باید به ابعاد آشپزخانه خود دقت داشته باشیم .

نوع میز ناهارخوری مربع
میز ناهارخوری مربع

نوع میز ناهارخوری مستطیل و بیضی :

 

این دسته از میز ناهارخوری برای تعداد نفرات مختلفی تولید می شود و بر اساس افزایش تعداد نفرات استفاده کننده طول آنها نیز بیشتر خواهد شد . در مدل میز های مستطیلی می توانید میز های ناهارخوری کشودار را نیز مشاهده نمایید .

میز ناهارخوری بیضی
میز ناهارخوری بیضی

برخی از میز های ناهارخوری نیز هستند که جزو دسته های بالا محسوب نمی شوند و دارای اشکال خاص هندسی می باشند . همه این میز ناهارخوری ها دارای جنس های متنوعی می باشند .

میز ناهارخوری مستطیل
میز ناهارخوری مستطیل

 

میز های ناهارخوری را در چه تعداد نفراتی می توان سفارش داد ؟

 

میز های ناهارخوری معمولا برای تعداد نفرات ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۲و ۲۴ نفر قابل سفارش می باشند و شما می توانید از طریق بازار های متنوع و حتی نمایشگاه های اینترنتی مانند دی ایران مدل های مختلفی از این محصول را براحتی و با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

تعداد نفرات میز ناهارخوری
تعداد نفرات میز ناهارخوری

در ساختار میز های ناهارخوری از چه جنس چوب و پارچه ای استفاده می شود ؟

 

هر گاه نام خرید یک محصول به میان می آید ابتدا ظاهر و سپس جنس مورد استفاده در محصول نظر ما را به خود جلب می کنند . این دو عنصر می توانند مدلهای مختلفی را بوجود آورند .

قسمت های چوبی میز های ناهارخوری از چوب هایی مانند راش ، روس ، توسکا ، ملچ و… تشکیل شده است که می تواند در رنگ های متنوعی تولید شود .

میز ناهارخوری چهار نفره
میز ناهارخوری چهار نفره

صندلی های انواع میز ناهارخوری دارای پوشش های متنوعی از پارچه های مختلف مکس ، پورشه ، مازراتی ، بوگاتی ، آبریس و پارچه های چرم مانند ویکتوری و ماهور و انواع چرم پارچه با نامهای وین ، سارینا ، ملیتا و پاناما می باشد که رنگبندی ها و ویژگی های مثبتی بهمراه دارند .

میز ناهارخوری مدرن
میز ناهارخوری مدرن

 

در هنگام خرید میز های ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه داشت ؟

 

ابعاد میز ناهارخوری

جنس چوب و پوشش و همچنین فوم مورد استفاده در صندلی ها

رنگبندی میز ناهارخوری مطابق با رنگ دکوراسیون

قرار دادن شیشه برای سطح روی میز که مانع از آسیب می شود .

تعداد نفرات

طرح های مختلف مانند کلاسیک ، سلطنتی ، کمجا و ساده

شکل هندسی میز ناهارخوری

 

منبع : دکورمد

 

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *