مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .

مهندسی علمی از سازه ها و اندازه ها می باشد و پزشکی با سلامت بدن فرد در ارتباط است چگونه می شود که این دودر کنار هم قرار می گیرند و کار ساز می شوند

 

چطور علم مهندسی به کمک جراحی می‌آید؟

سال‌ها از آن روز گذشته است و من امروز آرزویم را دست‌یافتنی می‌بینم. چه باور بکنید و چه نکنید، تکنولوژی که منتظرش بودم از راه رسید. طراح طب با اختراع جهانی قالب‌های کنترلی و ساخت دستگاه اسکن سه بعدی چهره و طراحی سه بعدی چهره از صورتتان شما را به خواسته‌هایتان درزمینه زیبایی می‌رساند. با ما همراه باشید تا گزارش خوبی از شیوه کار تیم دوست داشتنی طراح طب برایتان شرح بدهم.

مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .
مهندس سروش، ولی نیا مدیرعامل و سرپرست تیم طراح طب، مخترع قالب‌های کنترلی جراحی‌های زیبایی و سازنده دستگاه اسکن سه‌بعدی صورت است. این قالب‌ها برای بار اول در جهان ابداع و اختراع شده اند و خوشبختانه به همراه نام سرزمین محبوبمان ایران به ثبت جهانی رسیده است. ناگفته نماند که قالب‌های کنترلی و دستگاه اسکن سه‌بعدی، مشتریان بسیاری از سراسر جهان دارد که برای بالاترین نتیجه رضایت مندی از عمل یا خدمات زیبایی به ایران مراجعه می‌کنند تا از این تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند شوند.
چرا اسکن سه‌بعدی؟

خوشبختانه طراح طب به کمک اسکن سه بعدی چهره و قالب‌های کنترلی و تیم حرفه‌ای طراحی می‌تواند این چنین مشکل بزرگی را به راحتی حل کند. به این صورت که در زمان طراحی سه‌بعدی تمام زوایای صورت قابل مشاهده است و گاهی پیش می‌آید که بعد از انجام طراحی، بیمار از عمل بینی منصرف می‌شود. متقاضی متوجه می‌شود همه اشکال در بینی اش نیست و با تزریق ژل گونه، چانه و یا زاویه دار کردن فک به زیبایی مورد نظرش دست پیدا می‌کند. اینجاست که از اهمیت طراحی سه‌بعدی قبل از هر عمل زیبایی آگاه می‌شوید.

مقصر چه کسی است؟ بیمار یا جراح؟
البته نمی‌توان مقصر نارضایتی بیماران بعد از جراحی را جراح یا خود بیمار دانست. چراکه فرد متقاضی با یک ذهنیت و جراح با ذهنیت دیگری به موضوع نگاه می‌کند. متقاضی فکر می‌کند که جراح به طور کامل متوجه ذهنیت او نسبت به طرح بینی مورد نظرش شده و از طرفی جراح فکر می‌کند بیمار می‌داند که عمل بینی یک ریسک بالایی دارد و امکان آن هست که بینی شخص مانند آنچه که دوست دارد نشود. پس برای حل این مسائل و پیوند بین بیمار و جراح و درک صحیح از عمل زیبایی، بهتر است با تکنولوژی پیش رویم تا با حداقل ریسک عمل مواجه شویم.
جراحی بینی سنتی یا مهندسی جراحی به سبک مدرن؟
مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .

همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد ریسک جراحی سنتی عمل زیبایی بینی بالا می‌باشد و به‌طور کل می‌توان گفت: میزان ریسک عمل، به روحیات جراح در روز عمل و اتفاقات آن روز، نظر مشاور جراح در حین عمل و تصمیم‌گیری نهایی جراح بستگی داشت. همین باعث می‌شد بیماران ناراضی باشند و با فکر اینکه جراحی بینی شانسی است و امکان پیش بینی آن نیست، تن به عمل دهند. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این مشکل بزرگ برطرف شده است. با استفاده از اسکن و طراحی سه‌بعدی شما می‌توانید از چهره قبل و بعد از عمل خود، تصویر دقیق و واقعی داشته باشید که همین امر سبب می‌شود، شما با آرامش مطلوبی وارد اتاق عمل شوید.

مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .
کاربرد نسبت طلایی در جراحی زیبایی

قطعاً متقاضیان جراحی زیبایی تن به هرگونه عمل زیبایی می‌دهند تا زیباتر شوند؛ نه اینکه صرفاً از تکنیکی به نام جراحی زیبایی بر روی یک قسمت از صورت خود استفاده کنند تا بخواهند به همه بگویند که من فلان کار را بر روی صورتم انجام داده‌ام. متأسفانه اکثر پزشکان و جراحان به این موضوع توجه نمی‌کنند و به همین دلیل نتیجه کار معمولاً مطلوب و مورد قبول بیمار نیست. در طراحی، مهندسین برای رسیدن به نتیجه مطلوب در طراحی یک فضا، از نسبت طلایی استفاده می‌کنند که در مرکز طراح طب هم از همین نسبت طلایی استفاده می‌شود.

مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .
این نسبت به شما می‌گوید چه اجزایی از صورت و به چه اندازه باید تغییر داده بشوند. به این صورت که بر روی صورت خطوط فرضی ترسیم می‌شوند و بر طبق آن تغییرات اعمال می‌شوند. با استفاده از تکنیک طراحی سه‌بعدی تغییراتی که در اجزا صورت مانند بینی ایجاد می‌کنید، نباید به‌تنهایی زیبا باشد. بلکه باید بر روی تمام صورت شما تأثیر بگذارد و شما را زیباتر کند.

 

روند مشاوره متقاضی در مرکز طراح طب

شما با اولین تماس با مرکز طراح طب می‌توانید زمان برای انجام اسکن و طراحی سه بعدی را همراه با مشاوره پزشک دریافت کنید. در این مرکز فرصت مشاوره با یک روانشناس برجسته نیز در اختیار شما بصورت رایگان قرار داده می‌شود تا میزان آمادگی روحی شما برای جراحی سنجیده شود. پس از آن شما به سالن مشاوره رفته و در آنجا خواسته‌های معقول و منطقی خود و علت جراحی را با پزشک جراح در میان می‌گذارید.

چنانچه ترس از عمل داشته باشید و یا به دلیل غیرموجهی قصد عمل زیبایی داشته باشید با شما مشاوره می‌شود و می‌توانید تصمیم نهایی را با آرامش خاطر بگیرید. بعد از مشاوره چهره مناسب با خواسته شما طراحی می‌شود و کلیه این طراحی‌ها از طریق صفحات مجازی به صورت ویدئو و عکس برای شما ارسال می‌گردد و همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل با جراحان دیگر مجموعه در روزهای دیگر مشاوره و طراحی شوید و هر جراح چهره ایده آل شما را بر اساس توانایی‌های خودش طراحی می‌نماید، بنابراین شما می‌توانید طراحی منحصر به فرد چهره ایده آل خود را با هر جراح بررسی نموده تا با دید آگاهانه جراح خود را انتخاب نمایید.

زمانی که به طرح دلخواهتان رسیدید، طرح نهایی برای جراحی، تأیید می‌شود. سپس نوبت قالب‌سازی و ساخت مدل بینی جدید است. این قالب‌ها بر اساس آنالیزهای دقیق صورت گرفته از طرح نهایی مصوب به صورت سه بعدی ساخته می‌شوند. به همراه این قالب‌ها مجسمه بینی طراحی شده نیز بصورت سه بعدی ساخته می‌شود و در نهایت قالب‌ها و مجسمه بصورت یک پکیج تحویل اتاق عمل می‌شوند که در آنجا کاملاً استریل شده و در اختیار پزشک جراح برای استفاده حین جراحی قرار می‌گیرند.

کاهش چشمگیر خطای جراحی با استفاده از قالب‌های کنترلی
مهندسی را در کنار جراحی زیبایی تجربه کنید .

 

با این شیوه جراحی (اسکن و طراحی سه بعدی، استفاده از قالب‌های کنترلی حین جراحی) احتمال ریسک و خطا کاهش می‌یابد و نتیجه جراحی بین ۸۰ % تا ۱۰۰ % مطابق طراحی و بینی ایده آل مورد نظر از پیش تعیین شده متقاضی می‌باشد. تصاویر قبل و بعد از عمل آنالیز‌های دقیق مهندسی از فرم بینی ایده آل بر روی تابلو در اتاق عمل نصب می‌شوند.
مجسمه بینی ایده ال نیز به همراه قالب‌های کنترلی در اتاق عمل نیز آماده می‌باشند. یک مهندس در اتاق عمل به کمک جراح می‌آید تا از به‌کارگیری قالب‌های کنترلی در حین جراحی مطمئن شود. جراح نیز با استفاده از تمامی اطلاعات و آنالیزهای موجود در اتاق عمل در هر لحظه از جراحی از قالب‌های کنترلی استفاده و از نتیجه کار خود اطمینان حاصل می‌نماید تا به قولی که به متقاضی در مرکز مشاوره طراح طب داده است پایبند باشد. بعید است با وجود چنین روش و تکنولوژی بازهم به شیوه سنتی تن به عمل زیبایی با ریسک بالا بدهید!
برگرفته از برترینها/ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *