مراسم نامزدی و تزیین وسایل نامزدی به همراه عکس های جدید

مراسم نامزدی

مراسم نامزدی یا جشن نامزدی یکی از مراحل ازدواج در بیشتر کشور ها و ملل های مختلف در دنیاست . در کشور ما نیز قبل از ازدواج و جشن عروسی بسیاری از دختر ها و پسرها برای مدت مشخص شده و زیر نظر هر دو خانواده با هم نامزد می شوند .

 هدف مراسم نامزدی

بیشترین هدف از ایجاد مراسمی مثل نامزدی ایجاد بستری مناسب برای شناخت دختر و پسر از یکدیگر است . در این میان ارتباط بین خانواده ها و همچنین شناخت دختر و پسر از خانواده های همدیگر است .

مراسم نامزدی بر عهده کیست ؟

این موضوع بستگی به رسم و رسومات منطقه یا شهری است که دختر و پسر در آن زندگی می کنند ، اما در بیشتر مواقع برگزاری این جشن بر عهده خانواده  دختر است و خانواده پسر با گل و کیک یا شیرینی به مراسم می روند. در بعضی از اقوام نیز رسم است که جشن در منزل پدری دختر برگزار می شود و خانواده پسر میوه و شام را تهیه می کنند. برخی دیگر نیز خانواده های عروس و داماد هریک جداگانه مراسمی را برگزار می کنند.

 

خرید مراسم نامزدی

در جشن نامزدی  اصلی ترین و مهمترین هدیه ای که بین دو خانواده رد و بدل می شود  می شود انگشتر دختر و پسر است.  این انگشتر  کمی از حلقه ی ازدواج سبک تر است . امروزه از انگشتر های تک نگین برای این مراسم استفاده می کنند و برای مراسم ازدواج از یک پشت حلقه استفاده می کنند .

 

عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی

مراسم نامزدی 1 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 2 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 3 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 4 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 5 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 6 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی7 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 8 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 9 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 10 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی 11 عکس تزیین وسایل  جشن نامزدی12

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *