مدل میز جلو مبلی mdf در مقایسه با سایر مدل های میز های جلو مبلی

مدل میز جلو مبلی mdf

میز های جلو مبلی ام دی اف یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مدل های میز عسلی در مقایسه با میز عسلی های دیگر نظیر میز عسلی های چوبی ، فلزی و شیشه ای استدر مطلب امروز برای شما شرح خواهیم داد که هر کدام از میز عسلی ها و جلو مبلی ها دارای چه مزیت ها و معایبی هستند تا شما بسته به نیاز و انتظار خود بتوانید میز عسلی مد نظرتان را انتخاب کنید .

میز عسلی و جلو مبلی فلزی

این نوع از میز های جلو مبلی و عسلی نسبتا ارزان تر هستند و از شکل پذیری بیشتری نسبت به متریال هایی مثل چوب و ام دی اف برخوردارند . از این رو بیشتر طراحان دکوراسیون برای طراحی خانه هایی با سبک مدرن بیشتر از میز های عسلی و جلو مبلی فلزی استفاده می کنند .نحوی تمیز کردن این دسته از میز عسلی ها نسبتا آسان است .

مدل میز جلو مبلی mdf 11111

میز عسلی و جلو مبلی های چوبی

این میز های جلو مبلی  و میز های عسلی از همخوانی بالایی در دکوراسیون برخوردار هستند پس اگر دنبال یک یک میز عسلی و میز های جلو مبلی هستید که همخوانی خوبی با سایر وسیله ها داشته باشد از میز عسلی و میز های جلو مبلی چوبی استفاده کنید . میز های عسلی و جلو مبلی چوبی معمولا از چوب های مرغوب و قوی ساخته می شوند که باعت می شود قیمت این دسته از میز های عسلی بالاتر برود .

مدل میز جلو مبلی mdf 1111مدل میز جلو مبلی mdf 2222

میز عسلی و جلو مبلی های شیشه ای

اگر دنبال سبک های مینیمالیست و ساده هستید این دسته از میز عسلی را انتخاب کنید . تمییز نگه داشتن این میز ها کار ساده ای است و نیاز به صرف زمان طولانی ندارد قیمت این دسته از میز های عسلی و جلو مبلی مناسب است اما اگر در منزل کودک نو پا دارید بهتر است از گزینه های دیگر استفاده کنید .

مدل میز جلو مبلی mdf 22

تصاویری از مدل میز جلو مبلی mdf

 

 

 

مدل میز جلو مبلی mdf 234 مدل میز جلو مبلی mdf 345  مدل میز جلو مبلی mdf 3456مدل میز جلو مبلی mdf 098 مدل میز جلو مبلی mdf 876 مدل میز جلو مبلی mdf 654 مدل میز جلو مبلی mdf 345 مدل میز جلو مبلی mdf 1212 مدل میز جلو مبلی mdf 1331  مدل میز جلو مبلی mdf 2424  مدل میز جلو مبلی mdf 22225

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *