مبلمان چرمی و نحوه مراقبت و نگهداری از آن

چگونه مبلمان چرمی را تمیز کنیم

مبلمان چرم یکی از جذاب ترین مبلمان در فضای داخلی شما میباشد که می تواند ظاهر لوکس و منحصر به فردی به فضای داخلی شما ببخشد. اما امروز می خواهیم بدانیم چگونه مبل چرم را تمیز کنیم؟ با ما همراه باشید تا با هم روش های تمیز کردن مبل چرم را بررسی کنیم و با روش نگهداری و حفظ زیبایی و دوامشان بیشتر آشنا شویم.نگهداری از مبلمان چرم

نگهداری از مبلمان چرم گوناگون

مبلمان چرمی گاهی می تواند بسیار گرانقیمت باشد و حتی اگر ازنوعی با قیمت مناسب تر نیز تهیه کنید به هر حال جنس چرم نیاز به مراقبت دارد. ولی اگر از همان ابتدا به خوبی از مبلمان چرم محافظت شود شانس زیادی وجود دارد تا چندین سال بتوان از آنها به خوبی استفاده کرد.

حتی بهترین برندهای مبلمان چرم نیز نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارند. بنابراین در این مطلب با چند نکته مفید در زمینه نگهداری مبلمان های چرم آشنا خواهید شدتا بتوانید زیبایی آن را تا چند سال بعد حفظ کنید.

آشنایی با نکاتی مفید در زمینه نگهداری مبلمان های چرم

  • مبلمان چرم را در برابر نورخورشید قرار ندهید

هرگز مبل های چرم خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید حتی اگر از جمله مبلمان هایی باشند که برای محیط های خارج ساختمان تعبیه شده است.

برای استفاده از چرم در محیط بیرون همیشه نوعی سایه بان مناسب با سایز مبلمانتان فراهم کنید.

نگهداری از مبلمان چرم
  • هرچند روز یکبار مبلمان را با پارچه خشک تمیز کنید تا عاری از گردوخاک شود

به مرور زمان گرد وغبار روی هم انباشته شده و مبل های شما را کثیف و کهنه نشان خواهد داد. بنابراین طبق گفته معروف پیشگیری بهتر از درمان است. به سادگی از یک پارچه نخی خشک و یا یک حوله آشپزخانه نرم برای پاک کردن هرگونه گرد و غبار از روی مبلمان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *