ماسک هایی برای سلامت پوست صورت

با بالا رفتن سن سیستم کلاژن سازی پوست بدن و صورت هم ضعیف می شود و پوست کم کم دارای خطوط چین و چروک ریز می شود البته ایجاد این خطوط ریز و به اصطلاح چروک ها بستگی به خیلی از عوامل دارد از جمله عوامل ژنتیکی ، سن، تغذیه، استفاده از دخانیات ، عدم استفاده از ضد آفتاب ، عدم نوشیدن آب کافی یا از دست دادن آب بدن ، کاهش سریع وزن و…
دارو های شیمیایی یا روش هایی مثل جراحی برای از بین بردن چروک صورت وجود دارد .در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با مواد طبیعی که با چروک مبارزه میکنند آشنا کنیم .
اولین نکته این است که حتما آب کافی بنوشید ،همانطور که می دانید بدن ما از مقدار زیادی آب تشکیل شده است .
ورزش به شادابی پوست کمک شایانی می کند استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه در طول روز و به جای مواد سرخ شده و دارای مواد نگهدارنده و اصلاح مواد غذایی مصرفی بسیار تاثیر گذار است.

پوست سیس
و اما ماسک هایی که برای پوستتان و جلوگیری از چروک را برای شما ذکر می کنیم :
اگر پوستتان دارای لک ها و جای جوش است به راحتی می توانید شب ها روی پوست خود مقداری روغن کرچک بزنید .توجه داشته باشید که بعد از استفاده از روغن کرچک در معرض حداقل نور ممکن قرار بگیرید .سعی کنید به آرامی روغن کرچک را روی پوست خود ماساژ دهید تا پوستتان راحت تر بتواند آن را جذب کند . دور چشم خود را با کمک انگشت حلقه و با حرکت دورانی با روغن کرچک ماساژ دهید تاثیر این روغن با ماساژ دادن صورت تاثیر بهتر و موثر تری دارد . اگر روغن کرچک را روی پوست خود استفاده کنید و در معرض نور خورشید قرار بگیرید پوست شما به سرعت تغییر رنگ میدهد و برنزه می شود .شب روغن کرچک را استفاده کنید و اجازه دهید تا صبح روی پوست باقی بماند .صبح با استفاده از آب ولرم و یک صابون متناسب با نوع پوستتان آن را بشویید . بعد از شستشو به راحتی حس نرمی و لطافت را حس می کنید .این ماسک را به مدت ۱۵ روز هر شب استفاده کنید .

منبع : دکور مد

بادام تلخ و ساختن انواع ماسک ها مفید برای سلامت پوست و موی شما

ماسک های ساخته شده از مواد طبیعی و خانگی برای داشتن پوستی شفاف و روشن

جوش ها و آکنه های صورت راباماسک های طبیعی و خانگی درمان کنید

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *