ماسک موی عسل و روغن زیتون

یکی از راه های حفظ درخشندگی مو و سلامت ساقه های آن استفاده از ماسک مو هاست اما امروزه در بازار ماسک موهای مختلفی وجود دارند که در آنها مواد شیمیایی در آن بکار می رود . اما با استفاده از مواد طبیعی و خانگی هم می توان ماسک مو هایی بدون ضرر ساخت .در ادامه به شما چند مورد از ماسک موهای محبوب و خانگی را معرفی می کنیم .

ماسک موی عسل و روغن زیتون 

یکی از مواد طبیعی و بسیار تاثیر گذار بر روی سلامت موهای شما عسل است ، عسل به علت داشتن مواد زبیعی و مفیدی که برای مو ها دارد باعث درخشندگی موها و تقویت ریشه و ساقه های موی شما می شود اگر هم یتونید در رژیم غذایی خود مصرف عسل را جای دهید تاثیر آن سریع تر و موثر تر است .اگر مو های وز وزی دارید و موهای شما کدر و شکننده شده است این ماسک مو های شما را نرم و لطیف و درخشان خواهد شد .

عسل 2

طریقه تهیه این ماسک :

برای تهیه این ماسک به ۷ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۵ قاشق غذاخوری عسل طبیعی نیاز است .این دو مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید اگر موهای شما بلند است ، می توانید مواد را اضافه کنید .اگر خمیر و ماسک به دست آمده شما سفت وغلیظ است ، می توانید کمی آب ولرم به آن اضافه کنید تا روان تر شود .بهتر است قبل از قرار دادن مسک روی موهای خود موهای خود را کاملا خیس کنید و با استفاده از فرچه رنگ مو از ریشه تا انتهای ساقه مو را به ماسک آغشته کنید و با استفاده از یک کلاه رنگ مو موهای خود را بپوشانید و اجازه دهید تا ماسک به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی موهای شما استراحت کنید سپس با آب ولرم موهای خود را به خوبی آبکشی کنید و با یک شامپوی مصرف روزانه یک مرتبه شستشو دهید . بهترین حالت برای استفاده از این ماسک مو دو بار در هفته است به مدت ۸ بار .به مرور زمان متوجه تاثیرات مثبت این ماسک روی موی خواهید شد در این مدت سعی کنید تا استفاده از سشوار و اتوی مو را به حدداقل ممکن برسانید .

عسل 1

منبع : دکور مد 

ماسک موی طبیعی برای حفظ طراوت و شادابی مو هایتان

روغن بنفشه و فوایدبی نظیر آن برای پوست صورت و بدن و موهایی درخشان و سالم

بادام تلخ و ساختن انواع ماسک ها مفید برای سلامت پوست و موی شما

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *