لمینت چیست ؟ آیا ضرری بر بهداشت دهان و دندان دارد ؟+تصاویر

لمینت و فواید و ضرر های آن

لمینت راهی برای زیبایی دندان های شماست…

امروزه اکثر افرادی که به زیبایی اهمیت می دهند به دنبال عمل های زیبایی و زیبا کردن اجزای صورت خود می باشند همانطور که می دانید دندان جزیی از صورت می باشد که افراد برای زیبایی صورتشان از روش های مختلفی استفاده می کنند .

لمینت2
لمینت

حال بخوانیم و بدانیم که آیا این روش ها ضرری برای دهان انسان دارد یا خیر .

همچنین بخوانید :خواب و عاداتی که در خوابیدن و همچنین افراد خوش خواب …

لمینیت یک پوسته نازک سرامیکی با ضخامت کمتر از یک میلی متر بوده که از مواد مختلفی می تواند ساخته شود همچنین لمینیت دندان برای اصلاح طرح لبخند، تغییر رنگ دندان و اصلاح به هم ریختگی دندان ها انجام می شود.
دبیر علمی و اجرایی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: در صورتی که بهم ریختگی دندان ها از یک حدی بیشتر باشد باید درمان ارتودنسی انجام شود. بنابراین طرح درمان بنابر شرایط بیمار انتخاب می شود.
صدقی عنوان کرد: در صورتی که طرح درمان صحیح باشد و دندان های بیمار تراش زیادی نخورده باشد همچنین بیمار بهداشت خوبی داشته باشد لمینیت دندان عوارض و مشکلات خاصی برای بیمار نخواهد داشت.

لمینت4
وی اضافه کرد: یکی دیگر از روش های درمانی زیبایی، کامپوزیت ونیرها بوده که مزیت آن به لمینیت دندان پرسلن نیاز به تراش کمتر دندان داشته ولی باید توجه داشت که امکان تغیر رنگ کامپوزیت ها به مرور زمان بیشتر خواهد بود.
دبیر علمی و اجرایی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: در افرادی که سیگاری بوده یا کسانی که چای و قهوه زیاد میل می کنند این درمان مناسب نخواهد بود همچنین در افرادی که دارای دندان قروچه هستند امکان پریدگی یا ترک در کامپوزیت و نیر و پرسنل لمینیت وجود دارد.

همچنین بخوانید :درمان دیابت با استفاده از گیاهانی که می شناسیدو خواص درمانی آنها

لمینت4

صدقی عنوان کرد: چنانچه درمان کامپوزیت ونیر یا لمینیت دندان پرسلن به درستی انجام نشود و به طور مثال حجم مواد زیر لثه زیاد باشد باعث التهاب لثه خواهد شد و بیمار به خوبی قادر به رعایت بهداشت نخواهد بود.
وی بیان کرد: در نتیجه عدم رعایت بهداشت به مرور زمان التهاب لثه و پوسیدگی در دندان های بیمار ایجاد می شود.

لمینت7
لمینت

دبیر علمی و اجرایی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در ارتباط با تغییر خط لبخند گفت: لبخند زیبا حق هر انسانی است ولی انتخاب راه درمانی صحیح و روش درمان درست در پایداری درمان و کاهش مشکلات بیمار نقش به سزایی دارد.

لمینت8
لمینت

صدقی تصریح کرد: در جامعه ما تمایل به داشتن لبخندهای هالیوودی زیاد شده بنابراین بهترین راهکار انجام درمان صحیح و بی نقص توسط دندانپزشکان جهت کاهش عوارض احتمالی این درمان ها خواهد بود

لمینت0
لمینت

گفتنی است؛ ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از امروز تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری در هتل المپیک تهران با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته این حوزه در حال برگزاری است.

برگرفته از نبض ما /ی

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *