قوانین قدیمی را کناربزنید تا محل زندگی با محیط و چیدمان بهترداشته باشید + تصاویر

برای داشتن زندگی بهتر می بایست قوانین قدیمی را کنار گذاشته و ازقوانین به روز  و جدید استفاده کنیم ، قوانینی که باعث تغییر حال و روحیه ی ما می شوند . اینکه بگوییم تا این وسیله این کارایی را دارد نباید وسیله جدیدی را امتحان کرد کاملا اشتباه است .چون تکراری بودن فضا و روزمرگی باعث افسردگی و بی حوصلگی و خسته شدن از فضایی که در آن قرار دارید می شود .

قوانین قدیمی

 

همچنین بخوانید :قوانینی برای لایه ای بودن لباس ها

      قوانین قدیمی

در این مطلب به بعضی از قوانین می پردازیم که باعث خسته کننده شدن محیط زندگی شما می شوند :

دیوار رنگی

قوانین قدیمی

اتاق بچه بدون دیوار رنگی هم می تواند آرامبخش باشد. در چنین اتاقی تخیل بچه بیشتر پیشرفت می کند. سعی کنید با اسباب بازی، نقاشی و پوسترهای زیبا به اتاق بچه زیبایی و تنوع بدهید.

مبل بزرگ

قوانین قدیمی

مبل هایی که دستی و پشتی بزرگ و پهن دارند دیگر از تاریخ گذشته شده اند. امروزه مردم بیشتر به سمت مبل های کوچک و ساده می روند. هر چه اتاق کوچک تر باشد مبل هم باید کوچک تر باشد.

قوانین قدیمی ست کردن میز و صندلی

قوانین قدیمی

می توانید به فضای آشپزخانه با چیدن میز و صندلی از کالکشن های متفاوت تنوع بدهید.

کاشی های ساده در حمام

قوانین قدیمی

امروزه روش های مختلفی در دکوراسیون حمام وجود دارد پس باید با کاشی های ساده حمام خداحافظی کنید و در عوض از کاشی هایی که مثل سنگ، بتن یا حتی چوب هستند استفاده کنید.

همچنین بخوانید :ده قانون عجیب در رانندگی دردنیا

چیدن مبلمان کنار دیوار

قوانین قدیمی

 

اعتقاد مردم این است که با چیدن مبل ها کنار دیوار فضای بیشتری خواهند داشت. این در مورد اتاق های کوچک درست است اما اگر فضا بزرگ است این قانون را باید فراموش کنید.

قوانین قدیمی دیوار سفید

قوانین قدیمی

درست است دیوار سفید برای خانه بسیار زیبا و آرام بخش است اما به شرطی که وسایل خانه هم سفید نباشند. نکته مهم در دکوراسیون برجسته نشان دادن بعضی چیزهاست. در این صورت رنگ سفید در دکور منزل جذابیت خواهد داشت.

مبلمان اتاق خواب

قوانین قدیمی

نیاز نیست حتما ست اتاق خواب بخرید. بدون میزهای پاتختی هم می توان زندگی کرد. در عوض می توانید میزهای زیبا و متفاوتی بخرید.

قوانین قدیمی ست کردن مبل با کاناپه

قوانین قدیمی

بیشتر ما طبق عادت مبل های یک رنگ و یک شکل در خانه میچینیم. این قانون دیگر در دنیای دکوراسیون امروزی کاربرد ندارد و وقتش رسیده آن را فراموش کنیم. مبل و کاناپه را می توان در شکل های متفاوت و یا رنگ های متفاوت خرید. مهم این است که هر کدام از آن ها به وسایل دیگر خانه شباهت داشته باشند.

 

برگرفته از برترینها /ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *