قفسه ها و شلف ها برای ایجاد فضای بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه

بهترین راه حل برای ایجاد فضای کافی برای وسایل آشپزخانه استفاده و طراحی یک قفسه یا شلف در فضاهای آزاد است.انتخاب یک شلق یا قفسه مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه جلوه ای ویژه به دکوراسیون آن خواهد بخشید ، اما قراموش نکنید که نحوی چیدمان وسایل درون آن هم تاثیری مستقیم بر زیبایی آشپزخانه خواهد داشت و به همان اندازه مهم و قابل توجه می باشد.

امروزه اکثر مردم طرح های ساده و بی آلایش را بیشتر می پسندند به همین منظور این سادگی و بی آلایشی در دکوراسیون و انتخاب  شلف ها نیز تاثیر گزار بوده است.بیشتر بانوان از شلف ها و قفسه ها برای نمایش ظروف تطیینی و دکوری خود استفاده می کنند و آنها را با ظروف شیشه ای تزیین می کنند .

قفسه 666

اما شلف ها و قفسه ها کاربرد های فراتر از جنبه ی تزیینی  هم دارند و می توان از  آنها را برای کمک گرفتن در فضای محدود و کم در آشپزخانه استفاده کرد.

قفسه 33

اگر فضای آشپزخانه شما کم است بهتر است از شلف ها  برای ظروف استفاده کنید .یکی از اجزای ثابت در آشپزخانه ها کابینت ها می باشند اما قابلیت نصب در بالای دیوار را ندارند می توانید با کمک قفسه بندی از این فضای مرده استفاده بهینه ای کرد .

قفسه 5

بهتر است از ظروف زیبا و یک دست برای این قفسه ها استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون فضای بیشتری در کابینت ها ایجاد شود .

قفسه 2

یکی دیگر از مزایای استفاده از شلف و قفسه ها این است که فضای آشپزخانه را روشن تر و آزاد تر نشان می دهد .اگر نگران کثیفی و نشستن گرد و غبار بر روی این ظروف هستید پیشنهاد ما این است ظروفی را در شلف ها  قرار دهید که استفاده مداوم و مکرر از آنها دارید تا علاوه بر حفظ پاکیزگی و تمیزی استفاده آسان تری از ظروف داشته باشید.

قفسه 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *