فال ماه های مختلف برای افراد مختلف

هرماه دارای ویژگی های مخصوص به خود است و خصوصیات افراد متولد آن ماه با ماه های دیگر متفاوت است . در این متن به فال مخصوص ماه های مختلف می پردازیم .

 

فال

فال فروردین

این ماه زمانی است که از نظر مالی شرایط بهتری خواهید داشت. فردی موقعیتی را برای شما فراهم می کند که می توانید در آن به خوبی بدرخشید. اگر چه نسبت به ماههای قبل باید زمان بیشتری را صرف کارهایتان کنید اما نتیجه ای که از آن می گیرید، مورد قبول تان خواهد بود. اگر همین حالا قدم اول را بردارید، زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. اگر هدفی در سر دارید، به طور دقیق در مورد آن برنامه ریزی کنید. در این صورت ساده تر آن را به دست خواهید آورد، اما اگر مدام در شک و تردید با خواسته هایتان باشید، راهی طولانی تر و دشوارتر در پیش خواهید داشت. در این ماه با هیچ مشکل جدی مواجه نمی شوید. پس تا می توانید خوش بگذرانید.

بهترین روزها: ۵، ۱۰، ۲۵ آذر

بدترین روزها: ۱، ۱۹ آذر

همچنین بخوانید :عشق در متولدین ماه های مختلف

فال اردیبهشت

اگر می خواهید در کاری که آغاز کرده اید، موفق باشید، بدانید که کمک های زیادی در راه است. به علاوه ایده های نابی نیز به ذهن تان می رسد که در پیشرفت کارتان موثر است. احتیاجی به تحقیقات بیشتر نیست، شما خودتان پیچ و خم راه را می دانید، پس به خودتان اعتماد کنید. اگر در رابطه ای عاطفی به سر می برید، وقت آن است که کمی جدی تر در مورد آن بیاندیشید. اگر هم مجرد هستید، ناگهان چشم باز می کنید و می بینید که در دام عشق افتاده اید. با اطرافیان تان مهربانتر باشید و روابط اجتماعی خود را بالا ببرید. مطمئن باشید که در کنار دیگران زندگی شادتری خواهید داشت.

بهترین روزها: ۱۳، ۱۶، ۲۱

بدترین روزها: ۴، ۲۶

فال خرداد

این ماه بیشتر قدر نعمت هایی که در دست دارید را بدانید و سعی کنید که از آنها به بهترین شکل ممکن محافظت کنید. همانقدر که به دوستان خود اهمیت می دهید برای تنهایی و حریم شخصی تان نیز ارزش قائل شوید. اگر از دست خودتان عصبانی هستید، گذشته را فراموش کنید. خودتان را دوست داشته باشید زیرا امروز روز تازه ایست و اتفاقات بهتری را می توانید برای خودتان رقم بزنید. با این شیوه، دیگران نیز نسبت به شما حس بهتری خواهند داشت. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، تا اواخر ماه حل می شود. برای بهبود رابطه عاطفی تان، بهتر است که از تجربه و نصیحت های دیگران، به خصوص اعضای خانواده تان کمک بگیرید.

بهترین روزها: ۱۳ ۵، ۱۷، ۲۵

بدترین روزها: ۱، ۱۳
فال

فال تیر

این ماه زمانی است که زندگی اجتماعی شما بهتر از هر زمان دیگری پیش می رود. دامنه دوستان تان بیشتر شده و روابط موثرتری را با دیگران برقرار خواهید کرد. فقط یادتان باشد که از بیان ایده ها و نشان دادن مهارت هایتان خجالت نکشید. هر چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید، دیگران نیز بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد. سعی کنید احساسات تان را در جهت مثبتی به کار گیرید. به عنوان مثال دست به کاری خلاقانه بزنید، نقاشی، دکوراسیون، آشپزی، موسیقی… می تواند شما را در زمان های تنش و ناراحتی به آرامش برساند. این ماه عقل و احساس تان را در تعادل نگه دارید تا در تصمیم گیری هایتان به اشتباه نروید.

بهترین روزها: ۷، ۱۳، ۲۱

بدترین روزها: ۹، ۱۹

فال مرداد

این ماه فرصت های شغلی فوق العاده ای برایتان فراهم می شود. به مهارت های خود اعتماد داشته باشید و تا می توانید از تجربیات گذشته تان استفاده کنید و خودی نشان دهید. حمایت و تشویق های دوستان و خانواده بر سرعت کارتان موثر است. اگر تا به حال اهل ریسک کردن نبوده اید، زمانش است تا شجاعت خود را نشان دهید. این ماه خانه برای شما امن ترین مکان است. بنابراین بیشتر وقت خود را با خانواده تان بگذرانید. به دکوراسیون خانه و محل کارتان تغییراتی دهید و آنها زیباتر سازید، این کار روحیه شما را دگرگون خواهد کرد. اگر فردی از اطرافیان تان نسبت به شما حسادت دارد، بی تفاوتی بهترین جواب برای اوست.

بهترین روزها: ۳، ۹، ۲۹

بدترین روزها: ۱۶، ۲۳

فال شهریور

اگر تا به حال احساس می کردید که محدود شده اید و دست و پایتان بسته است، این ماه از آن شرایط خلاص می شوید و احساس آزادی بیشتری می کنید. مدتی است که زندگی شما ریتم ثابتی به خود گرفته است، شما هم این ثبات را دوست دارید اما همانطور که دیگران شما را تشویق می کنند، برای پیشرفت باید ریسک پذیر باشید و به شرایط تان تنوعی دهید. کارهای کوچک اما مهم زیادی دارید که تمرکز کردن روی آنها دشوار است اما شما همه تلاش تان بکنید. در اواسط ماه زمان بیشتری را در خانه بگذرانید. مطمئنا لحظات خوش بسیاری را در کنار خانواده تان سپری خواهید کرد که بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

بهترین روزها: ۹، ۱۷، ۲۸
بدترین روزها: ۱۲، ۲۴

فال
فال مهر

در اوایل ماه یکی از مشکلاتی که مدت زیادی ست شما را نگران کرده، حل خواهد شد. البته در این راه تنها نیستید و اطرافیان تان با حمایت هایشان به شما کمک خواهند کرد. اگر مجرد هستید، در این ماه فردی دل شما را می برد اما سعی کنید که آهسته قدم بردارید. عجله در این راه همه چیز را خراب می کند. اگر مشکلات مالی داشته اید، در اواسط ماه بسیاری از آنها حل خواهند شد و زندگی برای شما از همیشه زیباتر می شود. این ماه زمان بیشتری برای خودتان دارید، بنابراین در خانه نمانید و خوش بگذرانید. با خرید وسیله مورد علاقه تان، نه تنها روحیه می گیرید، بلکه جایزه ای به خودتان داده اید که ارزش تلاش های اخیرتان را دارد.

بهترین روزها: ۷، ۱۶، ۲۸

بدترین روزها: ۹، ۲۶

فال آبان

اکنون زمان عشق و عاشقی برای شما فراهم شده پس تا می توانید به ظاهرتان برسید و جذاب تر از همیشه بدرخشید. این ماه فضای اطرافتان آرام تر خواهد بود، از این رو راحت تر می توانید حرف دلتان را بزنید. اگر رازی در دل دارید، آن را با شریک زندگی تان در میان بگذارید زیرا هر چه به عقب بیاندازید، به ضرر خودتان تمام خواهد شد. در محیط کار افرادی که با شما همیشه مخالفت می کردند، حال انعطاف پذیری بیشتری به خرج می دهند، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و ایده هایتان را مطرح کنید. در اواخر این ماه یکی از رابطه های قدیمی تان دوباره شکل خواهد گرفت و شما لحظات خوش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

بهترین روزها: ۵، ۱۲، ۲۲

بدترین روزها: ۱۹، ۲۹

فال آذر

سلامتی و شادی دو چیزی است که در این ماه به آنها اهمیت دهید. بیشتر به فکر سلامتی تان باشید. علاوه بر تغذیه برای انجام فعالیت بدنی نیز زمان بگذارید. اگر جسم سالمی داشته باشید، ذهن تان هم آزادتر خواهد بود. یکی از دوستان تان از شما دلگیر است. حال زمان مناسبی است که به دیدارش بروید و اتفاقات گذشته را از دلش درآورید. اگرچه دل مهربانی دارید اما گاهی ظاهرتان را جور دیگری نشان می دهید. پرده را کنار بزنید تا دیگران نیز از نرمی و سادگی دل شما باخبر شوند. زندگی شخصی شما در اواخر ماه بهتر از هر زمان دیگری پیش خواهد رفت.

بهترین روزها: ۷، ۱۶، ۲۱

بدترین روزها: ۴، ۲۶

همچنین بخوانید :جمعه سیاه چه زمانی است

فال دی

سعی کنید در این ماه به خانه و کمد لباس هایتان تنوعی دهید. اگر در حال حاضر شرایط ایجاد تغییرات بزرگ برایتان غیر ممکن است، بهتر است که از تغییرات کوچک آغاز کنید. شما فرد محتاطی هستید اما بد نیست که با دوستان تان دست به کارهای هیجان انگیز بزنید. آنوقت خواهید دید که گاهی دور شدن از محدودیت ها چقدر لذت بخش است. اگر زندگی عاطفی تان در شرایط خوبی به سر نمی برد، دست از لجبازی بردارید و این بار شما برای درست کردن آن پیش قدم شوید. این رابطه ارزش تلاش های پیاپی را دارد. اواخر ماه تغییرات بزرگی در رابطه عاطفی تان ایجاد می شود و شما به آرامش بیشتری می رسید.

بهترین روزها: ۱۱، ۱۵، ۲۰

بدترین روزها: ۲، ۱۳

فال بهمن

 

فال

در اوایل ماه زمان بیشتری را در خانه و کنار خانوده تان می گذرانید. خبرهای خوبی می شنوید که ارزش جشن گرفتن را دارد. در اواسط ماه درهای بسیاری در زمینه شغلی به رویتان باز می شود. از آن پس نه تنها اعتبارتان نزد دیگران بالا خواهد رفت بلکه از نظر مالی نیز پیشرفت بسیاری واهید کرد. برای انجام کارهای بزرگ، از دیگران کمک بگیرید. لزومی ندارد که تمام مسئولیت ها گردن شما باشد. با کار گروهی زودتر به نتیجه خواهید رسید. در اواخر ماه چیزی که مدت ها انتظارش را داشته اید، چون گره ای برایتان گشوده می شود.

بهترین روزها: ۲، ۱۱، ۲۰

بدترین روزها: ۴، ۱۷

فال اسفند

در اوایل این ماه دوستان تان در اولویت برنامه هایتان قرار دارند. البته این موضوع به نفع تان خواهد بود زیرا نه تنها لحظات خوشی را با آنها سپری می کنید بلکه در زمینه کاری نیز به نقاط مشترکات زیادی می رسید. در این شرایط بهتر است که احتیاط را کنار بگذارید و با جسارت تمام از ایده هایتان دفاع کنید. به زودی پروژه ای آغاز خواهید کرد که موفقیت تان در آن حتمی ست. در اواخر ماه رابطه عاطفی شما شکل دیگری به خود می گیرد. مشکلی در گذشته شما را نگران کرده بود که با شنیدن خبری از یکی از دوستان تان، به طور کامل حل می شود.

بهترین روزها: ۱۳، ۱۶، ۲۲

بدترین روزها: ۹،۱۰

 

برگرفته از برترینها /ی

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *