عکس سگ هاسکی ، قیمت و شرایط نگهداری آن

سگ هاسکی

سگ ها حیواناتی هستند که از زمان های دور یکی از همراهان وفادار به انسان ها بوده و هست سگ ها در موارد های مختلف برای انسان ها مفید بوده اند.یکی از نژاد های سگ ها سگ های هاسکی است این سگ ها یکی از زیبا ترین نوع و نژاد سگ ها هستند .این سگ ها دارای ظاهری ارام اما بازیگوش هستند و به تامی اعضای خانواده علاقه دارند و به راحتی با کودکان ارتباط برقرار می کنند .

سگ هاسکی 1

سگ هاسکی 2

سگ هاسکی 3

سگ هاسکی 4

مشخصات سگ هاسکی اصیل

سگ های هاسکی معمولا به رنگ سیاه یکدست تا سفید یکدست هستند که تعداد بیشتر انها به صورت ترکیبی از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل می شوند .چشم های این سگ ها به رنگ آبی روشن است وزن سگ های نر هسکی بین ۳۰ الی ۲۷ کیلوگرم است و وزن سگ های ماده بین ۱۶ الی ۲۲ کیلوگرم می باشد .ارتفاع آنها بین ۵۱ الی ۶۳ سانتی متر است . این سگ ها جزء سگ هایی با عمر طولانی هستند عمر آن ها بین ۱۲ تا ۱۵ سال است .

سگ هاسکی 6

سگ هاسکی در ایران

سگ های هاسکی یکی از محبوب ترین نژاد سگ در ایران است اما باید به این نکته توجه داشت که نباید در مناطق گرم از این سگ ها نگهداری کرد چرا که نژاد و ساختار این نوع سگ برای مناطق سردسیر است .

سگ هاسکی 7
قیمت توله سگ هاسکی

قیمت توله سگ های هاسکی با توجه به اصلیت و نژاد و سلامت فیزیکی آن ها و تا حدودی به زیبایی سگ بستگی دارد اما به طور معمول قیمت توله سگ های هاسکی بین نهصد هزار تومان تا دو میلیون تومان است .

سگ هاسکی 9

سگ هاسکی 10

سگ هاسکی 11

شرایط نگهداری هاسکی

بهتر است سگ های هاسکی در آپارتمان نگهداری نشوند چون این نژاد از سگ بسیار فعال و بازیگوش است و نیاز به حیاط بزرگ و میحیطی بزرگ برای زندگی دارد .جنس و پوشش بدن این سگ به گونه ای است که در برابر گرما بسیار ضعیف است و نباید در معرض گرما و آفتاب قرار بگیرد .بهتر است برای انتخاب سگ هاسکی به فکر خرید چند سگ از همین نژاد باشید چون این سگ ها از زندگی گروهی لذت میبرند .

سگ هاسکی 13

سگ هاسکی 14

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *