عطرها ی خوشبو، قیمت و توضیحاتی درمورد آنها+برترین عطر ها

عطرها ، شاید این بوی خوش شمارادر زمانی گم کند و یا یادکسی رابرای شما زنده کند.

افراد سلایق مختلفی در انتخاب عطر دارند برخی افراد عطر های  شیرین را می پسندند و برخی دیگر عطر های تندو… برخی عطر ها طرفداران بسیاری را در این بین برای خود پیداکرده اند و بعنوان خوشبوترین عطر ها مورد استفاده قرار می گیرند .

عطرها2

 

همچنین بخوانید :معرفی عطر و ادکلن مردانه و روشهای انتخاب آن

هنر عطرسازی از مصر آغاز شده و در ایران و روم گسترش پیدا کرده است. عطرهای اولیه از تقطیر و صاف کردن‌های مکرر گل‌ها و روغن‌ها تولید شده است و خالق آن یک زن بوده است. بادام و ترنج و گشنیز در کاسه و قیف و دستگاه‌های تقطیر رایحه‌های خوشی بوده‌اند که از چهار هزار سال پیش انسان به نیروی ماروایی آن پی برده است. در این مطلب سریالی عطرهای خوش‌بو را برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم.

عطرها:

 

عطر3Amouage Interlude Woman

حجم: ۱۰۰ ML

قیمت: ۷,۴۵۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: گرم و شيرين

فصل: ماه های سرد سال

 

هرج و مرج، اختلال و در هم گسیختگی پیرامون ما را احاطه کرده است .من تفسیر هر آنچه می بینم و هر آنچه را که احساس می کنم درون Amouage Interlude ریخته ام . اینها جملاتی است از زبان کریستوفر چونگ خالق این عطر. این عطر آمیزه ایست از وحدت و آرامش. در نت اولیه ترکیب رایحه ترنج، زنجبیل، گل همیشه بهار و گریپ فرویت حضوری طولانی و اثر بخش دارند.

بوی تند زنجبیل در کنار لطافت گل و ترنج. جمع متضادها. در نت میانی بوی بخوری خوشبو، رز، شکوفه پرتقال، یاسمن و گردو بهاری دلکش را به تصویر کشیده اند.

بیس نت این محصول بسیار پیچیده تر است. و در نهایت حضور جاودانه چرم، گلسنگ، عسل، چوب صندل و بوی شکوهمند گل رز که بسیار آرام مشام شما را نوازش می دهد.

عطر3Classic No 77

حجم: ۱۰۰ Ml

قیمت: ۶,۸۵۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: خنک و تند

فصل: ماه های سرد سال

 

عطری شرقی برای مردان با رایحه ترنج، لیمو، سنبل و ریحان، میخک، سیب و دارچین، پایه سدر، نعناع هندی، وانیل و مشک. این عطر که ساخت کشور بحرین می باشد بویی بسیار خاص و البته تند دارد همچنین طبق نظر کاربران بوی این عطر همانند بوگارت سیلور سنت می باشد.

ضمنا ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار عالی است

عطر5David Yurman

حجم: ۷۵ Ml

قیمت: ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه – زنانه

نوع عطر: Perfume

بو: گرم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

 

دیوید یورمن یک برند لوکس جواهـرات آمریکایی است که به دنیای عطر و ادکلن قدم نهـاده است و البته در هـمان قدم اول بسیار موفق ظاهـر شد و در گام بعد این کار را ارائه داده است که در ایران در هـمان روزهـای ورودش مورد استقبال قرار گرفت محصولی شیک و با تولیدی کلکسیونری و محدود لیمیتد ادیشن و البته با قیمتی بالا ، این عطر بسیار مناسب مجالس شبانه است.

عطر6Damask Oud

قیمت: ۶,۰۵۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملايم و تند

فصل: چهارفصل

 

Damask Oud از سری لاکچری خانه عطر Hugo Boss در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این کلن رایحه ای مسحور کننده و تند با زبری خاص و ترکیب عود را داراست.

نت هایی از زعفران و چوب گایاک در هماهنگی با بوی عود نسخه ای خاص از مجموعه هوگو باس برای مردانی ثروتمند، خوش تیپ و خاص است. طراحی شیشه بی نظیر و خارق العاده است و کیفیت ساخت شیشه بر ارزش های این کلن افزوده است.

عطر7Velvet Amber

قیمت: ۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملايم و شيرين

فصل: چهارفصل

 

Velvet Amber از سری لاکچری خانه عطر Hugo Boss در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

این عطر، رایحه ای خیره کننده و مخملی با ماندگاری فوق العاده و پخش بوی بی نظیر حاوی نشانه هایی از ثروت و قدرت برای مردانی است که علاقه مند به اشاعه این خصوصیات اند. ترکیب عنبر و کهربا رایحه ای دل انگیز، مخملین و صاف و کمی شیرین را ساخته و این کلن را در گروه بویایی عطرهای شرقی قرار داده است.

همچنین بخوانید :انتخاب کدام نوع از عطر ها برای فصل زمستان مناسب تر است ؟

عطر8

Chanel Coco

حجم: ۱۰۰ Ml

قیمت: ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: گرم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

طراح : Jacques Polge

گروه بویایی: رایحه شرقی (آسیایی)

نوع بو : گرم و تلخ

پیشنهاد استفاده: در مهمانیها و مراسم ویژه

 

اولین عطری است که پس از مرگ بانو Chanel به یاد او طراحی شد و در سال ۱۹۸۴ به بازار آمد. طراح آن تلاش کرد تا تصویری از Coco و سبک و سیاق زندگی او و فضای زندگیش در آپارتمانش در خیابان Combon را به دوستدارانش هدیه کند. Coco لقبی که دوستانش نزدیک Chanel به او داده بودند به زمانی برمی گردد که او تصمیم داشت خواننده و هنرپیشه شود، اما به خاطر علاقة زیادش به طراحی مد، آن را رها کرد.

Royal Oud

عطر8
عطرها

حجم: ۷۵ Ml

قیمت: ۷,۸۵۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه – زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: ملايم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

رایحه اولیه: لیمو – توت قرمز – ترنج

رایحه میانی: سدر – ریشه گیاهان

رایحه اصلی: عود هندی – چوب صندل سفید – مشک

 

چوب، چرم، سنگ مرمر و طلا عناصر سازنده یک کاخ سلطنتی ایرانی است. از نظر Oliver CREED، ششمین نسل سازنده عطر در فرانسه و طراح این محصول جدید، Royal Oud یک عطر بسیار مجلل مانند درخت آگرا در هند و هر اونس پالادیوم با ارزش و پرهزینه است. این عطر زنانه و مردانه، زندگی با شکوه و جلال در کاخ های سلطنتی ایرانی را هدیه می کند. Royal Oud یک عطر بسیار قدرتمند و مخصوص مردان و زنان مدرن و امروزی است و در سال ۲۰۱۱ طراحی شد.

عطر9
عطرها

 

Silver Mountain

حجم: ۱۲۰ Ml

قیمت: ۷,۲۰۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: خنک و شيرين

فصل: چهارفصل

گروه بویایی: رایحه ی مرکباتی

 

یکی از محصولات پرطرفدار و بسیار خارق العاده که رایحه چای سبز در آن به وضوح دیده می شود همچنین پخش بالای این محصول و همچنین ماندگاری استثنائی آن را از دیگر محصولات دارای اصل و نسب دار جدا ساخته است. این محصول شیک و باکلاس در سال ۱۹۹۵ تولید و معرفی شد.

عطر0
عطرها

Eau Sauvage عطرها ی

قیمت: ۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Perfume

بو: ملايم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

رایحه اولیه: مرکبات

رایحه میانی: چوب های جنگلی

رایحه اصلی: عنبر، خس خس، هائیتی

مناسب برای: مجالس رسمی و خاص

 

در سال ۲۰۱۲، Francois Demachy دست به طراحی محصول جدید گروه eau sauvage زد و اینبار با تولید نسخه Parfum با رایحه سنگین تر و ماندگار تر این تراژدی افسانه ای را زنده نگه داشت. Eau sauvage parfum به مانند نسخه های ادتوالت و اکستریم همانقدر شیک و استثنایی اما با غلظت بیشتر مخصوص مردان شیک پوش و جذاب طراحی شده است. این عطر مرموز و احساس برانگیز نماد قدرت مردانه بشمار می رود.

 

برگرفته ازبرترینها/ی

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *