طراحی محل کار

اهمیت طراحی محل کار در این است که باخرید یا اجاره یک مکان برای کسب و کار اولین چیزی که انجام می دهیم طراحی و خرید لوازم و چیدمان آنجاست . بعضی از دفتر ها فضای کوچکی دارند و برخی دیگرفضای دلگیری دارند و از آنجایی ک نزدیک به نیمی از روز خود را در محل کار می گذرانیم باید فضای راحت و متناسبی را برای کار فراهم کنیم .

طراحی محل کار

۳ مدل طراحی داخلی محل کار

 

همچنین بخوانید :کاغذ دیواری + انتخاب مناسب آن برای دیوارهای متفاوت خانه

طراحی محل کار کوچک – مدرن

 

بسیاری از ما معمولا دفاتر کار کوچکی داریم . دفاتری که شاید بیش از یک اتاق کوچک نباشند . اما در همین اتاق های کوچک هم می توان سنگ تمام گذاشت و دیزانی را خلق کرد که چشم هر بیننده ای را به خود میخ کوب کند !!!

در طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر کار ، از سبک مدرن استفاده شده است . نورپردازی داخلی در روز و شب کاملا مناسب به نظر می رسد

 

طراحی محل کار

کف سازی اتاق ، کِرم رنگ است و استفاده از یک حاشیه قهوه ای رنگ در دور تا دور اتاق ، حال و هوای لوکسی را به دیزاین داخلی بخشیده است .

اگر شما نیز از چنین طراحی خوشتان آمده می توانید به سادگی این طرح کم هزینه را اجرا کنید ! طراحی سقف که با استفاده از سیستم کناف صورت می گیرد .

برای کف سازی نیز می توانید از سرامیک یا اپوکسی استفاده نمایید .

همچنین بخوانید:میز کامپیوتر مناسب + مشخصات و ویژگی های یک میز خوب

طراحی محل کار کوچک – کلاسیک

 

در طراحی دفتر کار پروژه زیر شاهد استفاده از سبک کلاسیک هستیم . استفاده از رنگ های طلایی و کِرم فضای لوکس و خیره کننده ای را ایجاد کرده است .

همانطور که می دانید میزان روشنایی اتاق کار همیشه مهم بوده و هست . در طراحی داخلی این فضا نیز میزان نور دریافتی در روز و شب مناسب به نظر می رسد و نگرانی از این بابت احساس نمی شود .

 

طراحی محل کار

 

در بدنه دیوار های این اتاق ، کمد هایی به سبک کلاسیک طراحی شده که تمامی مدارک و لوازم اداری در آن جایگذاری می شوند .

استفاده از یک لوستر بلوری بزرگ جذابیت خاصی به دیزاین داخلی بخشیده است .

 

طراحی محل کار بزرگ – لوکس

 

و اما به یک دکوراسیون بزرگ و سوپر لوکس مدرن می رسیم . استفاده از سنگ مرمر رگه دار ، حس لوکس و گران قیمتی را به فضای داخلی بخشیده است . در چیدمان داخلی نیز شاهد استفاده از مبلمان مدرن و لوکس هستیم . میزان روشنایی در روز و شب نیز کاملا مناسب به نظر می رسد .

 

طراحی محل کار

یک نکته جالب در طراحی و دیزاین داخلی این دفتر کار استفاده از موکت با بافت جالب توجه است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . در پایان منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان خوب خانه طرح در خصوص طراحی داخلی دفاتر کار و اداری هستیم .

در پایان می توان گفت که برای طراحی دفتر کار لوکس و مدرن نیازی به یک فضای بسیار بزرگ نیست . با کمی خلاقیت می توان ایده های جذابی با هر متراژی خلق کرد .

برگرفته از برترینها /ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *