شومینه مدرن گازی ، وسیله مدرن گرمایشی در منازل + تصاویری از شومینه های مدرن

هروسیله ای از دوجنبه بررسی می شود . یکی اینکه کار خود را با کیفیت و بخوبی انجام دهد .دیگر جنبه آن تاثیر آن بر فضای منزل است که آیا جای زیادی را اشغال می کند ؟ آیا جنبه زینتی دارد یا خیر ؟ شومینه مدرن گازی نیز یک وسیله گرمایشی در منزل است که علاوه برگرم کردن منزل باید بطوری باشد که فضای زیادی را اشغال نکند.

شومینه مدرن گازی

شومینه  باعث گرم شدن فضای درون محیطی که شما در آن قرار دارید می شود ، و در مناطقی که سرمای زیادی به درون منازلشان نفوذ می کند تاثیر بسزایی دارد و محیط منزلشان را از میحیطی سرد به محیطی با هوای گرم و بسیار عالی تبدیل می کند .

شومینه مدرن گازی

همچنین بخوانید :خانه دوبلکس جسیکا چستین

شومینه مدرن گازی

برخلاف مدل های مرسوم شومینه های آجری و سنگی که عمدتا شکلی جعبه مانند همراه با دودکش تزیین شده داشتند، شومینه مدرن گازی با انواع متریال و مواد مختلف ساخته می شود.

شومینه مدرن گازی

ظاهر این شومینه ها ساده اما با طراحی جذاب و خطوط صاف و مستقیم بوده و قابلیت نصب شدن در هر مکانی، از دیوار گرفته تا وسط پذیرایی روی زمین و حتی مدل های معلق در هوا، را دارند.

شومینه مدرن گازی

البته مدل های مدرن علاوه بر گاز با اتانول یا همان الکل، چوب، سنگ و برق نیز کار می کنند اما در اینجا تمرکز بروی مدل های گازی است که در شکل های زیر تعدادی از جدیدترین مدل ها را مشاهده می کنید.

شومینه مدرن گازی

همچنین بخوانید :بهترین راهکار برای چیدمان پذیرایی ال شکل منزل

 

در کنار تنوع در متریال شومینه های مدرن و نوع سوخت، ظاهر این شومینه ها نیز خلاقانه تر از سایر سبک هاست. مثلا در شکل اول مدلی را مشاهده می کنید که از اهرام مصر الهام گرفته و یک شومینه جالب و جدید را خلق کرده است.

فکر می کنم شما هم موافق باشید که این شومینه هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نخواهد شد. با توجه به اینکه هر چهار سمت این شومینه شیشه ای است، از هر چهار طرف می توان شعله های آتش را دید که جلوه ای گرم به فضای داخلی می دهد.

شومینه مدرن گازی

شومینه مدرن گازی در انواع دیواری نیز تنوع بسیار زیادی دارند طوری که نسبت به نمونه های کلاسیک بسیار جذاب تر بنظر می رسند. برخی مدل های دیواری بدون فریم قسمت پایینی دیوار نصب می شوند مثل شکل های اول و دوم. برخی مدل های دیواری هم که امروز در دکوراسیون های مدرن محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، با یک فریم عمدتا فلزی مشخص در ارتفاع بالاتر، مثلا در وسط دیوار به صورت مستطیلی نصب می شود. شکل سوم چنین مدلی را نشان می دهد.

شومینه مدرن گازی
شومینه های مدرن این قابلیت را دارند که به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شوند، برای اینکار اگر هنوز برای محل قرار گیری شومینه خود تصمیم نگرفته اید توصیه می کنم حتما نگاهی ویژه به مدل هایی که به صورت مستقل در مرکز اتاق و روی زمین قرار می گیرند، داشته باشید.

همچنین بخوانید :نکات مهم در نگهداری و تمیز کردن مبل چرم

در مناطقی که بیشتر ماه های سال آب و هوایی سرد دارد، قرار گیری چنین شومینه هایی در مرکز یا کنار اتاق پذیرایی می تواند مهمانی ها ما را به لحظاتی بسیار دلپذیر و گفت و گوهایی خاطره انگیز بدل کند.

شومینه مدرن گازی

همانطور که تا الان مشاهده کردید شومینه های مدرن گازی با اینکه طراحی ساده و بدون زرق و برق دارند، اما نمایی بسیار شیک و زیبا دارند. در تمام این مدل ها توجه خاصی به طراحی شومینه شده و آنرا بعنوان یک عنصر اساسی و مهم در دکوراسیون بحساب می آورند.

شومینه مدرن گازی

برای پر کردن فضاهای خالی در گوشه خانه شومینه گزینه بسیار مناسبی است، اما بغیر از گوشه ها، دیوارهای اتاق نشیمن و همینطور مدل های مستقل برای پذیرایی مکان های جذابی برای تعبیه یک شومینه مدرن گازی هستند.

 

برگرفته از برترینها /ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *