سنگ پا چگونه بوجود می آید و خواص و فواید چشمگیر آن برای حفظ سلامت

امروز میخواهیم برای شما از استفاده سنگ پا در حمام و خواص بسیار جالب و مفید آن و تاثیراتش بر سلامت شما بگوییم.سنگ  پا چیست؟

سنگ پا 4

سنگ  پا در واقع یک سنگ آذرین است که از گدازه های آتشفشانی به وجود می آید .

سنگ  پا زمانی که از گدازه های درون آتش فشان به بیرون پرتاب میشود بسیار داغ است و حاوی گاز های زیادیست زمانی که بیرو از آتشفشان می افتد به سرعت سرد میشود . حفره های موجود روی سنگ  پا به علت متساعد شدن گاز آن در حیت سرد شدن است .

این حفره های کوچک و نا متقارن روی این سنگ خاصیت لایه برداری و سایشی دارند.

به همین خاطر از ایام قدیم از این سنگ برای لایه برداری پوست های مرده قسمت های مختلف بدن به خصوص پاشنه پا استفاده میکردند.

متخصصان پوست توصیه میکنند برای استفاده از سنگ  پا ابتدا سطح مورد نظر را باآب و صابون خوب بشویید تا هنگام سنگ  پا کشیده میکروب و آلودگی به لایه های سالم و زیرین پوست شما نفوذ نکند .بهترین زمان برای استفاده از این سنگ  شب است تا بعد از آن پوست فرصت استراحت کافی را داشته باشد.

بعد از استفاده از این سنگ   پای خود را کاملا با آب و صابون بشویید و با حوله خشک کنید بعد از خشک کردن از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید .

سعی کنید برای هر سری  این سنگ کشیدن زمان طولانی تری را جای دهید تا پوست شما حساس و ضخمی نشود.

سنگ پا 2

همچنین دانشمندان ثابت کرده اند که  سنگ پا کشیدن باعث تمرکز بدن به سمت پا ها خواهد شد  و مشکلاتی از قبیل اعصاب و سردردها ومشکلات مغز را بهبود میبخشد.

ضمنا بیشترین مقدار انسولین در قسمت پاشنه ی پا قرار دارد و کسانی که دچار بیماری دیابت یا قند خون هستند اگر روزانه به مدت ۱۰ دقیقه از سنگ  پا استفاده کنند باعث تنظیم انسولین در بدن خود خواهند شد .استفاده از سنگ  پا برای افراد سالم باعث تنظیم قند خون و چربی سوزی بیشتر در نتیجه تناسب اندام خواهد شد.

سنگ پا 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *