زیر تلویزیون مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

زیر تلویزیون یکی از اجزای اساسی منازلیست که هر یک دارای مدل های متنوعی از تلویزیون می باشند .میز های تلویزیون دارای ویژگی های بیشماری هستند که در این مطلب به گوشه ای از این ویژگی ها اشاره می کنیم .

زیر تلویزیون و نکات خرید
زیر تلویزیون و نکات خرید این محصول

 

زیر تلویزیون و نکات خرید این محصول :

 

میز های زیر تلویزیون از زمان وجود تلویزیون تا کنون در طرح های متفاوتی وجود داشته اند و یا از میز های کوچک و بزرگ برای قرار دادن تلویزیون بر آنها استفاده می شد . اما امروزه می دانیم که طراحی منزل باید بصورت اصولی صورت بگیرد .

زیر تلویزیون  و تاثیر آن بر دکوراسیون
زیر تلویزیون و تاثیر آن بر دکوراسیون

میز های تلویزیون باید مطابق با طراحی داخلی منزل شما باشند و به نوعی تکمیل کننده دکوراسیون به حساب بیایند . نکته دیگری که باید به آن توجه داشت ابعادیست که در اختیار دارید تا اندازه های مناسبی برای میز تلویزیون خود انتخاب نمایید . همیشه سعی داشته باشید تا رنگبندی میز تلویزیون را مطابق با طراحی منزل خود انتخاب نمایید .

یکی از اجزای مورد نیاز برای میز های تلویزیون کمد ها و کشو هایی در قسمت زیرین می باشد که جایگاه مناسبی برای قرار دادن کنسول ها و و وسایل مربوط به تلویزیون می باشد . گاها مدل هایی از میز تلویزیون مشاهده می شود که دارای ابعاد متغیر می باشند . این ابعاد متغیر با باز شدن و یا جمع شدن به طول این میز ناهارخوری اضافه و یا از اندازه آن می کاهند .

ابعاد میز تلویزیون
ابعاد میز تلویزیون

 

در طراحی دکوراسیون امروزه می توان به جای قرار دادن تلویزیون ها بر روی میز های تلویزیون آنها را بر روی دیوار نصب نمود حتی برای این مدل استفاده از تلویزیون میز های تلویزیون متفاوتی تولید و طراحی شده اند .این تلویزیون ها کاملا متناسب با منازلیست که دارای کودک می باشند زیرا از دسترسی کودکان به تلویزیون های گران قیمت جلوگیری می نماید .

زیر تلویزیون دیواری
میز تلویزیون دیواری

برخی از میز تلویزیون ها دارای دکور و کتابخانه بوده و میتوان کتابها و دیگر وسایل تزیینی منزل را در آنها قرار داد و زیبایی منزل را چند برابر نمود . در برخی از مدل های این دسته و مدل های دیگر از هالوژن هایی برای زیباسازی استفاده می شود .

زیر تلویزیون هالوژن دار
زیر تلویزیون هالوژن دار

اگر خواهان زیر تلویزیونی می باشید که بتواند دکوراسیون منزل شما را دچار تغییر کند می توانید از میز زیر تلویزیونی پتینه کاری شده را در رنگ های متنوع استفاده کنید . در زیر تصویری از این مدل مشاهده می نمایید .

 

همچنین بخوانید : طرح های جدید میز تلویزیون

 

جنس میز تلویزیون ها ی موجود در فروشگاه های اینترنتی و نمایشگاه ها از چیست ؟

زیر تلویزیون ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند . بعنوان مثال شما می توانید میز های تلویزیون را در جنسهای چوبی ، شیشه ای و حتی ترکیبی از این دو خریداری نمایید . همچنین میز های تلویزیون که در دسته چوبی قرار می گیرند بر دو اسا می باشند . میز های نئوپان ، چوب روس و میز های ام دی اف که مقاومت های متفاوتی با یکدیگر دارند .

جنس میز تلویزیون ها ی موجود در فروشگاه های اینترنتی و نمایشگاه ها از چیست ؟
جنس میز تلویزیون ها ی موجود در فروشگاه های اینترنتی و نمایشگاه ها از چیست ؟

 

قیمت میز های زیر تلویزیون :

میز های تلویزیونی که در دسته میز های چوبی قرار می گیرند دارای قیمت های متفاوتی می باشند که بر اساس طرح و جنس مورد استفاده قیمت گذاری می شوند ، معمولا میز هایی با جنس چوب روس قیمتی بالاتر از میز های ام دی اف و نئوپان دارند .

 

بازار میز تلویزیون :

حتما تاکنون نام بازار مبل یافت آباد را شنیده اید . این بازار بزرگ که در تهران قرار دارد دارای انواع لوازم چوبی منزل مانند میز تلویزیون ، بوفه ، مبل ، میز ناهارخوری و … می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف قابل خریداری می باشد .

اگر امکان بازدید حضوری را ندارید می توانید از بازار های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی دی ایران کالاهای خود را تهیه نمایید . این فروشگاه می توانند مدل های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار دهد تا رنگ ها و طرح های مناسب را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید .

 

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *