روغن بنفشه و فوایدبی نظیر آن برای پوست صورت و بدن و موهایی درخشان و سالم

یکی از بهترین روغن هایی که تسکین دهنده و ضد التهاب پوست صورت و بدن است روغن بنفشه است این روغن غنی و مفید را حتی ابن سینا به هم بسیار توصیه کرده است و از فواید بی شمار آن در کتاب های خود نام برده.

روغن بنفشه که از گل بنفشه تهیه می شود این گل بیشتر در فصل بهار روییده و پرورش داده میشود .
روغن بنفشه را برای جوانسازی و کولاژن سازی پوست بسیار توصیه می کنند .کسانی که لک های آبله ای یا لک ها و جای جوش زیادی دارند بهتر است این روغن را امتحان کنند .

روغن بنفشه یسیسی

این روغن مثل خیلی از روغن های دیگر چرب است اما بافت مولکولی آن باعث شده تا به راحتی جذب پوست شما شود این روغن را باید هر شب روی پوست استفاده کنید و اجازه بدهید تا صبح روی پوست شما استراحت کند اگر پوست شما خشک باشد ممکن است تا صبح همه روغن بنفشه جذب پوست شما شود و آثاری از آن به جای نماند . روغن بنفشه برای پوست های چرب هم بسیار مفید است البته این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از روغن بنفشه برای پوست های چرب بهتر است پوست را با آب و صابون به خوبی بشویید و خشک کنید .بعد از استفاده آن هم حتما پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید .

روغن بنفشه سسس
روغن بنفشه با نفوذ در قسمت هایی که چروک های کوچک و خطوط کوچکی دارند نفوذ می کند و آنها را پر می کند و اجازه نمی دهد تا پوست چروک بیشتری پیدا کند.
این روغ را می توانید بعد از حمام روی پوست بدن خود ماساژ دهید اگر پوست دست شما خشک است میتوانید مقداری روغن بنفشه با کمی آبلیمو مخلوط کنید و به جای کرم های غیر طبیعی استفاده کنید .خواهید دید که پس از مدتی پوست دست شما چقدر لطیف و نرم می شود.برای کسانی که پوست پایشان ترک خورده و خشک است هم پیشنهاد می شود شب ها به طور کامل پای خود را شستشو دهید و خشک کنید سپس کف پایتان را با روغن بنفشه ماساژ دهید و راه نروید و تاصبح اجازه دهید تا جذب پوست پای شما شود . اگر فکر میکنید که هنگام خواب پای شما باعث روغنی شدن اطراف می شود از یک جوراب نجی تمیز استفاده کنید .

منبع : دکور مد 

روغن نارگیل و معجزات استفاده از این روغن برای پوست و مو

بادام تلخ و ساختن انواع ماسک ها مفید برای سلامت پوست و موی شما

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *