رنگ مو و آسیب های آن

خیلی از افراد برای زیبایی و جلو گیری از نمایش موهای سفیدشان آنها را رنگ میکنند . امروزع رنگ مو های مختلف چه از نظر ترکیب رنگ چه از نظر مارک و کیفیت در بازار موجود است . اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که رنگ کردن موها به صورت دایم باعث آسیب رساندن به آنها خواهد شد.

عموما خود رنگ مو خیلی آسیب شدیدی به موهای شما نمی زند اما استفاده از ماده بی رنگ کننده بسیار آسیب زننده است.اگر از دکلره خیلی استفاده کنید خواهید دید که موهای شما مثا قبل براق و درخشان نیست و موها خشک و وز میشوند این موضوع به علت از بین رفتن ماده ای کوتیکول است که بر اثر دکلره کردن ایجاد میشود .اگر میخواهید موهای خود را روشن کنید این نکته را هم در نظر بگیرید که برای روشن کردن موها همیشه از دکلره استفاده میکنند و تقریبا بعد از دوهفته ریشه مو های شما به همان رنگ طبیعی خودش رشد میکند .پیشنهاد میشود اگر می خواهید آسیب کمتری به موهای خود وارد کنید و همیشه ریشه موهای خود را رنگ کنید از رنگی استفاده کنید که خیلی از رنگ طبیعی موهای شما دور نباشد .

اگر بعد از رنگ کردن مو پوست سر شما دچار خارش شد این موضوع را جدی بگیرید و حتما به پزشک مراجعه کنید ، یکی از علت های بروز خارش سر بعد از استفاده از رنگ مو داشتن حساسیت به مواد تشکیل دهنده رنگ موست و باید جدی گرفته شود .

اگر مو های شما آسیب دیده بهتر است به فکر ترمیم آنها باشید و مدتی از سشوار یا اتوی مو استفاده نکنید این وسایل با حرارت بالایی که به ساقه مو وارد میکنند ساقه ها و ریشه های مو های شما را سست می کنند. بهتر است هر ماه مقدار مشخصی از موهای خود را کوتاه کنید تا قسمت های آسیب دیده از قسمت های سالم جدا شوند و مو شادابی خود را بدست آورد .

رنگ مو 33

رنگ مو 2

رنگ مو 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *