دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار خوری ، میز تلویزیون و میز کنسول را برطرف کرده ایم . در دکوراسیون منزل میز ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام نقش خاصی در دکوراسیون داخلی منزل دارند . میز ناهار خوری ، میز تلویزیون و میز کنسول از جمله انواع میز می باشند که هر کدام دارای مدل های زیاد و متنوعی هستند و می توانید از بین مدل های مختلف ، مدل مناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را انتخاب کنید .

برای مطالعه بیشتر میتوانید به منبع ۱ در سایت صمت و منبع ۲ در سایت ایران اکونمیست مراجعه فرمایید .

در فروشگاه آنلاین دی ایران که یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه اینترنتی است می توانید مدل های متنوع و جدید انواع میز و بلکه تمامی لوازم چوبی و مبلمان منزل را مشاهده کنید و به صورت غیر حضوری خریداری کنید . یکبار هم که شده دی ایران را در گوگل جستجو کنید و با این فروشگاه بزرگ آشنا شوید .


میز ناهار خوری

میز ناهار خوری یکی از وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی خانه های امروزی است . فرقی نمی کند در یک ویلا زندگی کنید و یا در یک آپارتمان کوچک باشید ، در هر صورت وجود میز ناهار خوری مناسب یکی از ضروریات دکوراسیون منزل شما خواهد بود که باید در انتخاب مدل مناسب آن دقت و توجه کافی به خرج دهید . میز ناهار خوری در تعداد نفرات دو تا هشت نفره تولید می شود که در صورت داشتن فضای زیاد می توانید آن را در تعداد نشیمن بیشتر نیز سفارش دهید . دقت کنید میز ناهار خوری که خریداری می کنید از لحاظ ارتفاع با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد و بیش از حد کوتاه و یا بلند نباشد تا هنگام غذا خوردن لذت بیشتری ببرید .

میز ناهار خوری
میز ناهار خوری سلطنتی : اگر دکوراسیون داخلی منزلتان تجملاتی و سلطنتی است باید میز ناهار خوری سلطنتی انتخاب کنید . مدل های سلطنتی دارای منبت کاری و تزیینات زیادی هستند و برای فضاهای بزرگ مناسبند .
میز ناهار خوری مدرن : اگر سبک دکوراسیون منزلتان مدرن است و طرفدار سادگی و راحتی هستید میز ناهار خوری مدرن برای شما مناسب است . مدل های مدرن دارای ظاهری ساده و شیک هستند و در تولید آنها به راحتی نشیمن صندلی ها توجه بیشتری شده است .
میز ناهار خوری کمجا : با کوچک شدن خانه ها و روی آوردن افراد به آپارتمان نشینی ، نیاز به لوازمی که کمترین فضای ممکن را اشغال کنند احساس می شود . میز ناهار خوری کمجا نوعی از میز ناهار خوری است که نسبت به مدل های دیگر فضای کمی اشغال می کند . میز های کمجا بصورت تاشو و یا بصورت نیمکت دار تولید می شوند ، بعضی از مدل های کمجا طوری طراحی می شوند که وقتی نمی خواهید از آن استفاده کنید می توانید صندلی ها به طور کامل زیر میز قرار دهید تا فضای کمتری اشغال شود .

جنس میز ناهاری خوری

میز ناهار خوری از متریال های مختلفی مانند چوب ، ام دی اف ، فلز و شیشه تولید می شود . میز ناهار خوری چوبی یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل ها است که در سبک های مختلف تولید می شود . میز های تولید شده از چوب گرانتر از مدل های دیگر می باشند . میز های فلزی دارای طرح های ساده هستند و هیچ تنوعی ندارند ولی قیمت آنها ارزانتر است . میز ناهار خوری شیشه ای نیز برای دکوراسیون های خاصی مناسب است و بیشتر از ترکیب فلز و شیشه در ساخت این میز ها استفاده می کنند .
رنگ میز ناهار خوری

انتخاب رنگ میز ناهار خوری بستگی به رنگ دیگر وسایل دکوراسیون داخلی منزل دارد . رنگ مبلمان و میز ناهار خوری را معمولا ست انتخاب می کنند . برای فضاهای کوچک رنگ چوب و پارچه میز ناهار خوری را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا بزرگتر به چشم بیاید .


میز تلویزیون

میز تلویزیون معمولا نقطه کانونی دکوراسیون منزل محسوب می شود و باید در انتخاب مدل آن دقت زیادی به خرج دهیم . اندازه میز تلویزیون باید متناسب با اندازه تلویزیون باشد و از هر طرف به اندازه ۵ تا ۱۰ سانت از تلویزیون بزرگتر باشد تا نمای زیباتری داشته باشد . میزهای تلویزیون در سبک های مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند و بیشتر از جنس چوب و ام دی اف می باشند . میز تلویزیون چوبی به سبک سلطنتی ساخته می شود که مناسب دکوراسیون های تجملاتی است . میز تلویزیون ام دی اف نیز در طرح های زیبای مدرن در فروشگاه اینترنتی دی ایران به فروش می رسد ، مدل های متنوع و جدید میز ال سی دی را حتما در این سایت مشاهده نمایید .

میز تلویزیون

میز کنسول

آینه و میز کنسول یکی از انواع میز های دکوری است که در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود . اگر در فضای پذیرایی به اندازه کافی جا دارید می توانید با قرار دادن یک میز کنسول شیک و زیبا ، یک فضای فوق العاده ایجاد کنید . میز های کنسول دو نوع آینه دار و بدون آینه دارند و انتخاب آن به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد ، ولی اگر فضای کم نور و کوچکی دارید مدل آینه دار با انعکاس نور فضا را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهد .

میز کنسول های چوبی منبت کاری شده برای دکوراسیون های کلاسیک مناسبند و اگر وسایل دیگر منزل دارای سبک مدرن هستند ، میز کنسول با طرح ساده و مدرن می تواند با فضای دکوراسیون منزل هماهنگ شود . مدل های مینیمال میز کنسول نیز وجود دارند که برای فضاهای کوچک مناسبند .

آینه و میز کنسول

خرید انواع میز

برای خرید انواع میز از جمله میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، میز کنسول ، میز تلفن و میز جلومبلی و عسلی می توانید به فروشگاه تخصصی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران به نشانی DayIran.Com یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی منزل و فروش انواع مبلمان فعالیت می کند . در دی ایران می توانید جدید ترین مدل های انواع میز را بصورت آنلاین مشاهده نمایید و بدون اینکه لازم باشد به بازار های شلوغ مراجعه کنید و وقت و هزینه زیادی تلف کنید خرید خود را بصورت غیرحضوری انجام دهید . کلیه مبلمان دی ایران شرکتی و با کیفیت می باشند و از تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتری ارسال می شوند و همین امر باعث می شود کالا با قیمت ارزانتری به دست مشتری برسد .

 
 

 

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *