دکوراسيون اتاق خواب و راهکار هایی موثر برای زیبایی بیشتر دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون یک خانه می باشدو باید به آن توجه ویژه ای داشت چرا که اتاق خواب محلی برای آرامش و استراحت افراد است و طراحی و دیزاین آن باید به گونه ای باشد که حس آرامش ، امنیت و راحتی را به شما منتقل کند .

برای اینکه اتاق خواب شما و دکوراسيون اتاق خواب خوبی داشته باشید چند نکته مهم و تاثیر گذار را برای شما باز گو خواهیم کرد :

دکوراسيون اتاق خواب 76757

دکوراسيون اتاق خواب 5344342

 

اگر اتاق خواب شما دارای پنجره نیست بهتر است تا از رنگ های روشن برای دکوراسيون اتاق خواب استفاده کنید تا فضای اتاق خواب شما دلگیر و کوچک نشود .ترکیب رنگ های روشنی که در یک تناژ هستند و همخوانی کافی با سایر رنگ ها دارند انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود .

 

دکوراسيون اتاق خواب 65

 

دکوراسيون اتاق خواب 565

دکوراسيون اتاق خواب 978

دکوراسيون اتاق خواب 553

دکوراسيون اتاق خواب 5454

دکوراسيون اتاق خواب 566

دکوراسيون اتاق خواب 75656

دکوراسيون اتاق خواب 4343

یکی از کارهای کوچک و موثر برای دکوراسیونی زیبا این است که روی جزییات و تزیین دیوار ها مانور دهید .می توانید به کمک کاغذ دیواری های زرح دار یا به کمک برچسب های دیواری برای تزیین دیوار پشت تخت خوابتان استفاده کنید .

دکوراسيون اتاق خواب 655645

دکوراسيون اتاق خواب 545

نحوی نور پردازی دکوراسیون اتاق خواب هم موضوعی است که قابلیت تاثیر زیادی بر زیبایی و حتی ایجاد آرامش خواهد داشت . برای نور پردازی اتاق خواب ها بهتر است به صورت مخفی نور پردازی انجام شود و از نور مستقیم تا حد ممکن استفاده نشود .

اگر اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از کف پوش هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر از آنچه که هست به نظر بیاید .

دکوراسيون اتاق خواب 545454

دکوراسيون اتاق خواب 878787

همچنین استفاده از وسایلی که از یک سبک خاص پیروی می کنند و همخوانی کافی با هم دارند باعث می شود تا اتاق شما منظم تر و یکپارچه تر به نظر برسد . برای مثال وقتی از یک تخت به سبک مدرن استفاده میکنید بهتر است تا کمد ، قفسه ، آینه ها و سایر وسایل مورد استفاده هم از این سبک پیروی کنند .

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *