جوش های مزاحم روی پوست صورت خود را با چند ترفند آرایشی محو کنید

بسیاری از ما ایرانیان دارای  پوست چرب و جوش دار می باشیم  و یکی ازدغدغه ی افرادی با پوست چرب  این است که چگونه این جوش ها را هنگام آرایش محو کنند و آرایشی زیباترداشته باشند.در مطلب امروز دکور مد روش محو کردن جوش ها را برای شما خواهیم گفت . اگرشما هم از این موضوع رنج می بریدمی توانید با این تکنیک خای آرایشی حرفه‌ای این جوش های مزاحم و  زشت را برای مهمانی های خاص محو کنید.پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

 

جوش 1

گام اول :
_ محل جوشها را مشخص کنید تا بدانید چه قسمتی از آکنه صورت را می‌خواهید محو کنید.

گام دوم:
_ یک مرطوب‌ کننده که سازگاری  مناسب با پوست‌ شما را دارد انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که مرطوب کننده ی شما فاقد چربی باشد چون اگر از مرطوب کنند های دارای چربی استفاده کنید باعث می شود جوشهای شما تشدید شوند .

گام سوم :
_ در ایم مرحله با استفاده از مرطوب کننده روی قسمت های دارای جوش را بپوشانید . تا ادر صورتی که اطراف جوش پوسته پوسته‌ای می شود  کاملایک دست شود.همچنیناستفاده از مرطوب کننده  میتواند بستری مناسب برای کانسیلر و پودرهایی های آرایشی که به عنوان کاور  استفاده می‌کنید بهتر روی پوست شما  بخوابند.

گام چهارم :
_به کار بردن کانسیلر در بازار به راحتی می توانید از یک کانسیلر مناسب برای پوشاندن جوشها استفاده کنید . کهخیلی  بهتر می‌توانند عمل کند.

گام پنجم :
_ بهتر است با کمک انگشت حلقه کانسیلر را روی محل مورد نظر بمالید.

گام ششم :
_ حالا باید از کرم‌ پودر مناسب با پوستتان یا کرم پودر همیشگی‌ خودتان  را روی تمام صورت بمالید تا سطح پوست شما رنگی یکنواخت پیدا کند. حرکات ضربه‌ ای برای استفاده از کرم پودر استفاده کنید  و هیچ وقت کرم را روی آن نمالیدچون که کانسیلر زیرین هم پخش خواهد شد .

جوش 11

منبع : دکور مد

ظروف تزیینی گل گلی برای جذابیت بیشتر وسایل منزل شما

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *