جنگل های بکر مازندران

جنگل های بکر مازندران

استان مازندران یکی از مناطق و استان های محبوب برای مسافران و توریست های خارجی محسوب می شود این استان با داشتن آب و هوایی مرطوب و داشتن دریا دارای جنگ های وسیع و بکر است .

در مطلب امروز برای شما از جنگل ها و مناطق بکر این استان خواهیم گفت پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

جنگل های بکر مازندران 123 جنگل های بکر مازندران 234 جنگل های بکر مازندران 345 جنگل های بکر مازندران 456 جنگل های بکر مازندران  098 جنگل های بکر مازندران 876 جنگل های بکر مازندران 678 جنگل های بکر مازندران 0909

 معرفی جنگل  جواهرده

جواهرده منطقه ای پوشیده از جنگل های سبز و بلند است که عمر درختان این منطقه بسیار بالا است . جواهرده در محاصره سه کوه قرار دارد به همین علت در پاییز و زمستان پوشیده از برف است و در تابستان هوایی خنک و مطبوع دارد .

جنگل های بکر مازندران 7777 جنگل های بکر مازندران 9999

 معرفی کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر

کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر با ۶۰۰ متر مربع زیربنا در میان باغی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع واقع شده است. در محوطه بیرونی کاخ تا دریا باغ بزرگی از گونه‌های گیاهی متفاوت و نایاب خارجی و گل‌های زینتی احداث شده است.

جنگل های بکر مازندران 666 جنگل های بکر مازندران 66

دریاچه کوهستانی ولشت

دریاچه کوهستانی ولشت از جمله دیدنی‌ترین میراث طبیعی ایران است که هر ساله بسیاری از علاقه‌مندان به کوهنوردی و ماهیگیری را به سوی خود جلب می‌کند.

جنگل های بکر مازندران 55 جنگل های بکر مازندران 6666

 معرفی روستای کندلوس

 

روستای کندلوس در دره‌های البرز مرکزی در جنوب دریای خزر، در میان کوه‌ها پنهان شده است. کندلوس که از آن با عنوان “میخساز” نیز یاد می‌شود، در دامنه‌های سرسبز و خرم البرز در منطقه کجور مازندران قرار دارد.

جنگل های بکر مازندران 5555 جنگل های بکر مازندران 555

معرفی تالاب گز

تالاب گز با وسعتی بیش از ۵۰ هکتار در جنوب غربی خلیج میانکاله قرار گرفته است و قسمتی از این خلیج به حساب می‌آید. درختان گز و پوشش گیاهی مردابی، آن را در زمره تالا‌ب‌های کم نظیر جهان قرار داده و به ثبت بین‌المللی نیز رسیده است.

جنگل های بکر مازندران 1111 جنگل های بکر مازندران 111

 معرفی چشمه باداب سورت

چشمه باداب سورت واقع در شهرستان ساری، بخش چهاردانگه، دهستان پشت کوه، روستای سورت، حد فاصل روستاهای اروست و مال خاست واقع در استان مازندران است. چشمه‌های اسرار آمیز سورت مشتمل بر دو چشمه با آب‌های کاملا متفاوت از لحاظ رنگ، بو و مزه هستند.

 

جنگل های بکر مازندران 000 جنگل های بکر مازندران 00

 

منبع : دکور مد

 

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *