جراحی بینی + هرآنچه باید قبل از جراحی بینی بدانیم

ایران یکی از رتبه های بالا را در جراحی بینی دارد که ۸۳ درصد این جراحی روی خانم ها انجام می شود . جراحی بینی با توجه به تکنیک ها و روش ها و وسایل انجام آن از رنج قیمتی مختلفی برخودار هستند . 

جراحی بینی یکی از قابل حیاتی ترین جراحیها برای یک فرد است چرا که بینی یکی از اجزای مهم صورت و تایین کننده در زیبایی ظاهری فرد است . علاوه بر آن اگز عمل بینی به درستی و توسط متخصص زیبایی و یا پزشک مربوطه انجان نشود ممکن است صدماتی جدی برای فرد به دنبال داشته باشد که فرد مجبور شود دوباره عمل بینی انجام دهد یا صدمه هایی جبران ناپذیر بر جای گذارد .کوچک کردن بینی یکی از عمومی ترین درخواست کنندگان اولیه برای عمل بینی است .

جراحی بینی 2

اما گاهی افراد با پا فشاری و یا نداشتن اطلاعات کافی از کوچک کردن بینی . برای خود مشکلات تنفسی ایجاد می کنند .یا دچار چسبندگی بینی می شوند .برای انجام این عمل زیبایی بهتر است پسر یا دختر مراجعه کننده دوران بلوغ و رشد خود را گذرانده باشد .که این سن با توجه به تشخیص پزشک برای دختران بعد از گذراندن ۱۶ سالگی و برای پسر ها بعد از گذراندن ۱۸ سالگی است .یکی دیگر از نکاتی که در جراحی این عمل زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است مراقبت های بعد از جراحی است که اگر به درستی انجام نشود . نتیجه مطلوب بعد از جراحی شکل نخواهد گرفت . مراقبت های بعد از این جراحی نسبتا طولانی است و باید با حوصله و مراعات انجام شود و در تمام طول زندگی به آن توجه داشت .

جراحی بینی778

تکرار عمل جراحی دارای محدویت نیست اما باید به خاطر داشت که بعد از هر بار جراحی صدمات و عوارض بعد از عمل زیبایی به صورت مکرر مضر خواهد بود و بدن و عضو مورد جراحی را دچار تضعیف خواهد کرد.

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *