جدیدترین فیلم ها ی سینمایی ایرانی+ پوسترهای تبلیغاتی فیلم

جدیدترین فیلم ها ی سینمایی را در این نوشته برای شما معرفی می کنیم .فیلمهایی جدید که تازه به دسته فیلمهای ایرانی اضافه شده اند .

 

جدیدترین فیلم ها:

 

fire works

خلاصه:

چهارشنبه‌سوری سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۴ برنده ۴ سیمرغ بلورین شد. چهارشنبه‌سوری همچنین برنده هوگو طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو و نامزد پلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو در سال ۲۰۰۶ شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است ، نزدیک عید است و همه‌ی مردم مشغول خانه تکانی و استقبال از سال نو هستند.

جدیدترین فیلم ها
جدیدترین فیلم ها

دختر جوانی به نام روح‌انگیز که خود را آماده‌ی ازدواج می‌کند ، روز چهارشنبه‌سوری برای کار به خانه‌ی خانواده‌ای متوسط وارد می‌شود. فضای پُرتنش و غم‌انگیز خانه ، به همراه غوغای انفجار ترقه‌های چهارشنبه‌سوری فضایی بی‌ثبات و ناآرام به وجود می‌آورد و…

آرایش غلیظ:

خلاصه :

آرایش غلیظ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت‌الله و ساختهٔ سال ۱۳۹۲ است.حمید نعمت‌الله برای این فیم جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران جشنواره سی و دوم فیلم فجر را دریافت کرد.همچنین این فیلم در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد (حامد بهداد)، بهترین موسیقی، بهترین تدوین و… کاندیدا شده بود.

جدیدترین فیلم ها2
جدیدترین فیلم ها

خوانندهٔ تیتراژ پایانی این فیلم سینمایی همایون شجریان است. او این بار نوع جدیدی از خواندن را تجربه کرده‌است که به حال و هوای فیلم شباهت دارد.جوانی بار قاچاق ترقه و فشفشه‌های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می‌کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می‌کند آنها را بفروشد.

همچنین بخوانید :قوانین قدیمی را کناربزنید تا محل زندگی با محیط و چیدمان بهترداشته باشید + تصاویر

داستان ما قصه تو :

خلاصه :

داستان ما، قصه تو فیلمی تلویزیونی به کارگردانی رضا بهشتی، نویسندگی حامد افضلی و رؤیا خسرو نجدی و تهیه‌کنندگی امیر عباس کنی محصول سال ۱۳۹۱ است. مشکلات و درگیری‌های روزمره زندگی بین نیما و سارا فاصله ایجاد می‌کند.

جدیدترین فیلم ها3
جدیدترین فیلم ها

آن دو امیدی به رابطه خود ندارند و قصد دارند از یکدیگر جدا شوند اما یک تصادف باعث می‌شود پای کودکی بنام مهران به زندگی آنها باز شود. حضور این کودک باعث امیدواری و مشکلاتی در زندگی آنها میشود.

بوی گندم :

خلاصه :

بوی گندم عنوان فیلمی اجتماعی به کارگردانی امیر مجاهد و فرزان دلجو ساخته شده در سال ۱۳۵۶ هجری شمسی می‌باشد.سیامک، اسی و تقی سه دوست آس و پاس هستند. تقی معتاد است و نصیحت‌های سیامک را برای ترک اعتیاد نمی‌پذیرد. سیامک با گندم آشنا می‌شود که رختشوی یک هنرستان دخترانه است. مسئولان هنرستان پس از این که متوجهٔ ارتباط سیامک و گندم می‌شوند او را اخراج می‌کنند.

گندم، که بیماری قلبی دارد، به توصیهٔ پزشک بایستی برای معالجه به اروپا برود. سیامک برای تهیهٔ هزینهٔ سفر و معالجهٔ گندم به همکاری با نصرت تن می‌دهد که کارش توزیع مواد مخدر است، با دیدن عکس گندم درمی یابد که گندم همان دختری است که او چند سال پیش از شهرستان آورده و به خودفروشی واداشته است. نصرت با تهدید گندم را از سیامک دور می‌کند. تقی می‌میرد و سیامک نیز معتاد می‌شود.

جدیدترین فیلم ها5
جدیدترین فیلم ها

گندم که قصد خودکشی دارد به توصیهٔ زنی به نام پری، که برای نصرت کار می‌کند، تصمیم به فرار می‌گیرد. سیامک او را با گذرنامه به فرودگاه می‌فرستد و به قصد سرقت از گاوصندوق نصرت به محل کار او می‌رود. سیامک زخمی می‌شود و سوار بر موتور به طرف فرودگاه می‌رود. هواپیما پرواز می‌کند و سیامک بر اثر تصادف جان می‌دهد.

عصریخبندان:

خلاصه :

عصر یخبندان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی ساخته سال ۱۳۹۳ است.در عصر یخبندان خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند. خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در عصر یخبندان زنده ماندند.

جدیدترین فیلم ها5
جدیدترین فیلم ها

چراغ قرمز:

 

خلاصه:

 

چراغ قرمز فیلمی به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی علی غفاری و سعید شرفی‌کیا ساخته سال ۱۳۸۸ است.بهروز جوان ساده دلی است که در اثر اتفاقی درگیر ماجرای یک قتل می‌شود.

جدیدترین فیلم ها7
جدیدترین فیلم ها

لانتوری:

خلاصه :

فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان محصول سال ۱۳۹۴ است.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده‌است.

لانتوری با ۱۴۱ میلیون تومان فروش و ۲۰ سانس فوق‌العاده در اولین شب اکران خود، رکورد فروش سینمای ایران در شب اول اکران را جابجا کرد.

جدیدترین فیلم ها7
جدیدترین فیلم ها

نام این فیلم نام باند تبهکاری لانتوری است. لانتوری متشکل از سه مرد و یک زن است. آن‌ها اقدام به دزدی و زورگیری می‌کنند. سردستهٔ لانتوری پسری است به نام پاشا. او ناخواسته عاشق زنی به نام مریم می‌شود. اما پس از بی‌توجهی مریم وی اقدام به اسیدپاشی به صورت دختر می‌کند…

رخ دیوانه :

خلاصه :

رخ دیوانه فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری ساخته سال ۱۳۹۳ است. رخ دیوانه برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند، مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند.

جدیدترین فیلم ها8
جدیدترین فیلم ها

همه چی آرومه :

خلاصه :

همه چی آرومه فیلمی به کارگردانی مصطفی منصوریار که اولین کارگردانی وی می‌باشد و نویسندگی محمدرضا آریان و تهیه کنندگی امیر سماواتی ساخته سال است اما در سال اکران شد. همه چی آرومه یک فیلم طنز اجتماعی می‌باشد.سه جوان خوش گذران به خاطر عروسی دوستشان ابی تصمیم می‌گیرند با او سفری مجردی کنند؛ ولی قبل از این کار نوعی قارچ می‌خورند که آغشته به مواد مخدر است و این کار باعث می‌شود آنها فردا خودشان را در جزیرهٔ کیش ببینند.

جدیدترین فیلم ها9

همچنین بخوانید :عکس های جالب کتابخانه

عشق و مکافات :

خلاصه :

عاطفه که علاقه زیادی به همسرش بهزاد دارد، تلاش میکند که او را از زندان آزاد کند اما با آزادی بهزاد دردسرهای دیگری آغاز می شود. مکافات بی پولی که عشق را تحت تاثیر خودش قرار می دهد…

جدیدترین فیلم ها7

دزد و پری :

خلاصه :

“دزد و پری” که فضایی مفرح، موزیکال و مطلوب خانواده ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور میشود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین ۲۴ ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می دهد…

جدیدترین فیلم ها77

زرد :

خلاصه :

زرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۵ است.

مراسم اکران مردمی فیلم زرد با حضور عوامل و بازیگران در پردیس سینمایی کوروش ۱۲ مهر ماه برگزار شد.

جدیدترین فیلم ها9
پنج جوان مخترع کشور پس از اینکه اختراع مهمی را به ثبت می‌رسانند، قصد دارند عازم ایتالیا شوند اما مشکلات یکی پس از دیگری در مقابلشان قرار می‌گیرد و..

بارکد :

خلاصه :

بارکد فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مصطفی کیایی و مهیار شاهرخی محصول سال ۱۳۹۴ است.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.

این فیلم در حالی از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد ایران مجبور به حذف صدای یاس خوانندهٔ تیتراژ خود شده است

جدیدترین فیلم ها
جدیدترین فیلم ها

جوانی به نام حامد (بهرام رادان) برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت (رضا کیانیان) مراجعه می‌کند. داستان فیلم، ماجرای چگونگی رسیدن این جوان به این دفتر کار را از زبان خود او روایت می‌کند.

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *