جاروبرقی در قدرتهای مختلف و مدلهای مختلف آن +تصاویر جارو برقی های مختلف

انواع مختلف جاروبرقی در زندگی روزمره اکثر مردم تاثیر مثبت دارد.هر منزل و محیط کاری نیاز به یک وسیله برای تمیز کردن و زدودن غبار های محل زندگی و کار دارد.
با پیشرفت تکنولوژی مردم از جارو هایی با جنس چوب و دستی به سمت جارو برقی هایی با جنس های متنوع و مدلهای مختلف روی آوردند.
شرکتهای لوازم برقی زیاد و مارک های متعددی برای تولید جارو برقی دست به کار شدند .

همچنین بخوانید :مبلمان چرمی و نحوه مراقبت و نگهداری از آن

دستگاه جاروبرقی یا مکنده یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین دستگاه های مکانیزه نظافتی می باشد که عملکرد این دستگاه ها بر پایه ایجاد خلا به وسیله یک پمپ مکش استوار است به صورتی که این پمپ درون مخزن مکنده خلا به وجود آورده و به علت اختلاف فشار جریان هوا ایجاد شده و در نتیجه هوا مکش شده و مواد را به همراه خود به درون مخزن می آورد.

مزیت عمده و بزرگی دستگاه های جاروبرقی صنعتی و مکنده ها دارند توانایی بالای این دستگاه ها در جمع آوری و مکش انواع مواد و آلودگی ها می باشد که در نقاط دور از دسترس قرار دارند. علاوه بر این جاروهای صنعتی از سهولت کاربری برخوردار هستند. و کاربران جهت نظافت انواع سطوح هموار و ناهموار قادر به استفاده از آن خواهند بود.

قدرت جاروبرقی صنعتی چگونه سنجیده می شود؟

قدرت مکش یک جارو برقی صنعتی و هم چنین توانایی آن در مکش مواد سنگین و چگال از فاصله های دورتر به سطح خلا ایجاد شده به وسیله پمپ بستگی دارد.

به این معنا که درصد خلا میزان حجم هوای قابل جا به جا شدن به وسیله پمپ، سرعت مکش و توانایی مکنده در مکش و جمع آوری حجم مشخصی از مواد و آلودگی ها را تعیین می کند.

همچنین بخوانید :فرش گرد و جای آن

یکی دیگر از مشخصه های بارز هر دستگاه جاروبرقی صنعتی سیستم فیلتراسیون آن می باشد. این سیستم به عنوان یکی از مهم ترین بخش های مکنده صنعتی توانایی دستگاه را کنترل گرد و غبار و ذرات ریز آلاینده و جلوگیری از بازگشت دوباره آن ها به محیط اطراف تعیین می کند.

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های جاروبرقی در رده های مختلفی چون تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سخت کار طراحی و تولید شده است که از همین رو کاربران می توانند متناسب با نوع آلودگی و شدت آن و شرایطی که در آن قرار دارند، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. جارو برقی 1

 

جارو برقی 5

 

جارو برقی 3

 

جارو برقی 2

 

جارو برقی 8

جارو برقی 6

 

جارو برقی 7

 

جارو برقی 8

 

جارو برقی 9

 

جارو برقی 9

 

جارو برقی 00

 

 

در همه کارخانه ها، انبارها، کارگاه های صنعتی و بسیاری دیگر از محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و حتی غیر صنعتی امکان استفاده از این دستگاه ها وجود دارد.

برگرفته از لینکدین/ی

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *