جاحبوباتی شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلف بهمراه تصاویر متنوع

جاحبوباتی شیشه ای یکی دیگر از وسایل آشپزخانه می باشد که می تواند نظم را به درون آشپزخانه های شما منتقل کند . این جا حبوباتی ها دارای جنس شیشه ای می باشند و یا قسمتی از آنها از جنس شیشه می باشد .

مدل های مختلفی را می توان در این جا حبوباتی ها مشاهده نمود مدل هایی مانند جا حبوباتی های دیواری ، کم جا و معمولی که اکثر افراد از آنها استفاده می کنند . این جا حبوباتی ها دارای رنگ های مختلفی نیز می باشند .

همچنین بخوانید : جای حبوبات پلاستیکی در رنگ ها و مدل های مختلف بهمراه تصاویر

برای داشتن یک آشپزخانه زیبا می توانید از انواع این جاحبوبات ها استفاده نمایید مثلا در منازلی که دارای فضاهای کمی برای آشپزخانه می باشد می توان از چند راه برای قرار دادن انواع حبوبات خود استفاده نمود . مثلا می توانیم از جاحبوباتی های دیواری استفاده نماییم تا فضایی را در کمد ها و کابینت ها اشغال نکند .

نمونه ای دیگر از مدل های مختلف جا حبوباتی را می توان بر روی یکدیگر قرار داد و هم بر روی سطح کابینت و هم درون کابینت قرار داد . برخی مواقع می توان قفسه های چوبی را نیز برای قرار دادن جا حبوباتی های خود قرار دهیم .

همچنین بخوانید : جا حبوبات در طرح های مختلف و متنوع در جدید ترین مدل ها بهمراه تصاویر

در انتخاب وسایل آشپزخانه می توانیم وسایلی را انتخاب نماییم تا هماهنگی لازم را در مدل و رنگ خود با جا حبوباتی های شما داشته باشند . همچنین برای افزایش هماهنگی میان اجزای آشپزخانه خود می توانید از کاغذدیواری ها و وسایل پارچه ای آشپخانه ای هم رنگ استفاده نمود .

در زیر برای شما تصاویری از نمونه های مختلف جا حبوباتی شیشه ای قرار می دهیم . همچنین برای خرید لوازم چوبی آشپزخانه خود مانند میز ناهارخوری می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه نمایید .

جاحبوباتی شیشه ای :

جاحبوباتی شیشه ای

 

جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای

جاحبوباتی شیشه ای

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *