تاثیر پرده در دکوراسیون منزل به همراه تصاویری مختلف از نوعشان

تاثیر پرده در دکوراسیون منزل چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و به نقش آن اهمیت نداد .
پنجره ها نور را به داخل خانه هدایت می کنند حال اگر در اتاق نشیمن شما پرده ضخیم باشد و یا جنس آن به گونه ای باشد که فضای اتاق شماراتاریک کند ، منزل شما دلگیر می شود و افرادی که به منزل شما می آیند احساس ناخوشایندی دارند .

تاثیر پرده1
سبک و نوع و رنگ پرده نیز بی تاثیر نیست . سبک پرده متناسب با نوع دکوراسیون انتخاب می شود و به چیدمان منزل بستگی دارد.

همچنین بخوانید :ترکیب آبی خاکستری در اتاق نشیمن

در هر صورت، بسته به پرده ای که انتخاب می‌کنید می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزلتان بیافزاید و به آن رنگ و نقش ببخشد، و همچنین در نور خانه تأثیر بگذارد و فضای آن را روشن یا تاریک کند. شما می‌توانید با ایجاد چین و شکن در یک پارچه زیبا ، پرده ای بدوزید که به تنهایی زیبا و عالی به نظر برسد یا در کنار دیگر لوازم منزل، زیبایی دکوراسیون را دوچندان کند.

تاثیر پرده3

پرده بخشی از دکوراسیون منزل محسوب می‌شود و به زیبایی آن میافزاید. و به عنوان پوششی برای پنجره مانع دید از بیرون می‌شود. پرده های رنگی و بافت دار نور زیادی از خود عبور نمی‌دهند، برای روشن شدن خانه و عبور نور مناسب، بهتر است از پرده های نازک و روشن استفاده کنید.

نکاتی که باید دررابطه با تاثیر پرده مناسب در نظر داشته باشید:

تاثیر پرده7

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ببینید چه پرده ای برای منزلتان مناسب است. در انتخاب پرده دقت داشته باشید نوعی را انتخاب کنید که به میزان کافی نور را از خود عبور دهد و روشنایی خانه حفظ شود.

نکته دیگر اینکه از دو پرده که یکی زیر و دیگری به عنوان دکور روی آن قرار می‌گیرد استفاده کنید؛ بدین ترتیب شما یک پرده اصلی و ثابت دارید و دیگری که لایه رویی است می‌توانید با تغییر فصل به راحتی آن را تعویض کنید. در هر فصل رنگی را برای پرده انتخاب کنید که منعکس کننده رنگ گلها و گیاهان باغچه حیاطتان در آن فصل باشد. در فصل زمستان یک پرده پر نقش و نگار با رنگهای گرم را برای منزل خود انتخاب کنید.

تاثیر پرده6
تاثیر پرده در پذیرایی

همچنین بخوانید :رنگ آمیزی منزل افراد خوش ذوق،رنگهایی که استفاده می کنند

در این فصل بهتر است از پرده های ضخیم تر استفاده کنید تا گرمای داخل خانه حفظ شود، و همچنین پارچه هایی با رنگهای گرم را انتخاب کنید تا از سرمای زمستان فاصله بگیرید. در فصل بهار و تابستان، از پرده های سبک استفاده کنید تا با باز کردن پنجره از نسیم بهاری لذت ببرید؛ همچنین برای این فصل پارچه های لطیف با بافت ساده مثل کتان و نخ پنبه مناسب می‌باشند.

تاثیر پرده99
تاثیر پرده صورتی

برگرفته از گروه ایران آذین/ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *