تابلوهای نقاشی بزرگ و نقش آن در طراحی دکوراسیون منازل شما

تابلوهای نقاشی هنری جزء وسایل مهم و اساسی در دکوراسیون منازل محسوب میشوند و تا حدود زیادی سبک و سلیقه شما و نوع انتخاب سبک زندگی شما را به راحتی به نمایش می گذارند و سریعا نگاه ها و توجه فرد بیننده را در فضای منزل به خود جلب می کنند .در مطلب امروز میخواهیم تصاویری از به کار بردن تابلوهای نقاشی با ابعاد بزرگ را برای شما به نمایش بگذاریم تا شاید شما هم بتوانید ایده هایی مفید برای دکوراسیون منزل خود از این عکس ها بگیرید.

نحوی استفاده شما از تابلو های نقاشی متفاوت است ، شما میتوانید از تابلوهایی که همخوانی کافی از نظر رنگی با دکوراسیون منزل شما دارند استفاده کنید یا می توانید از رنگ های خاص و مخالف بهره بگیرید این انتخاب کاملا سلیقه ای است و بسته به فضای منزل شما متغییر می باشد.

توجه کنید که تابلوهای نقاشی با ابعاد بزرگتر را روی دیوار های اصلی نصب کنید تا فضای کافی برای نمایش خود را داشته باشد و همچنین از دیوار های کوچک برای نصب تابلوهای نقاشی با ابعاد بزرگ استفاده نکنید نه تنها جلوه ی دکوراسیون منزل شما را نامناسب میکند بلکه فضای خانه را نامنظم و کوچک تر نشان می دهد.

سعی کنید انتخاب تابلو های نقاشی شما  با توجه به سایر سبک های وسایل دیگر انتخاب باشد  تا وحدت بین فضای دکوراسیون شما حفظ شود.

اگر ارتفاع دیوار های خانه شما کوتاع است انتخاب تابلو های عمودی به بلندتر نشان دادن این دیوار ها کمک شایانی خواهد کرد .اگر قصد دارید چند تابلو های نقاشی را در کنار یکدیگر نصب کنید بهتر است تابلوهای که رنگ روشن تری دارند را در قسمت بالاتر نصب کنید و تابلوهای تیره تر را در قسمت پایین تر نصب کنید .

تابلوهای نقاشی 4

تابلوهای نقاشی2

تابلوهای نقاشی 1

 

منبع: دکورمد

باغ و باغچه ی خود را با چند ایده زیباتر و شیک تر طراحی کنید

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *