برند های محبوب و پر طرفدار و محصولات ارائه شده آنهادر سال ۲۰۱۶

هر ساله محصولات زیادی به بازارجهانی ارائه  می شود اما کدامیک محبوبیت و ماندگاری بیشتری در دنیای مد و فشن و همچنین میان مردم  خواهند داشت؟با ما همراه باشید.پس با ما همراه باشید تا بهترین و محبوبترین محصولات برند را که در سال ۲۰۱۶ به بازار آمده اند را برای شما معرفی کنیم:

برند 8

رکورددار ترین  برند سال: Axel Arigato

 

برند «Axel Arigato» در ۱۲ ماه سال گذشته، خودش را با موفقیت چشم گیری بالا کشید به طوری که در دنیای مد رقبان خود را  به راحتی کنار زد و توانست جزو بهترین ها شود. این برند که متعلق به کشورسوئد است  محبوبیت اولیه خود را با ارئه  کفش های ورزشی شیک و زیبا در میان هوادارانش افزایش داد.

 

البته موفقیت لین برند به کفش هایش محدود نشد، بلکه این برند علاوه بر کفش، یک پکیج زیبا از کیف و لباس های مردانه و زنانه را نیز به  بازار ارائه کرد که بر بالا بردن شهرت اش به راحتی افزود.

 

برند 5

معرفی بهترین کفش ورزشی سال: Adidas NMD

 

سال ۲۰۱۶ سالی بود که تولید کفش های ورزشی  بسیار بالا بود. یکی از برترین کفش های  ورزشی که امسال به بازار آمد، کفشی با برند آدیداس با نام « Adidas NMD» می باشد. با جستجو در شبکه های اجتماعی خواهید دید که این برند  کفش چه محبوبیتی در میان طرفداران دنیای مد و فشن پیدا کرده است.

برند 4

تاثثیرگذارترین طراح برند سال: Demna Gvasalia

 

طراحان  لباس زیادی در دنیای مد و فشن  وجود دارند که با خلاقیت های  ناب خود دنیای مد و فشن را دگرگون کرده اند اما از میان تمامی آنها «Demna Gvasalia» فرد متفاوت تری است . دمنا گواسالیا مردی ۳۵ ساله و اهل کشور گرجستان میباشد. لباس ها و اکسسوری هایی که توسط او طراحی می شود را می توان بر تن اکثرمانکن ها، صاحبین شرکت های بزرگ و نامدار مد و فشن یا حتی ستاره های ملل مختلف مشاهده کرد. مثلا لباس های برند«Demna Gvasalia» از کلکسیون« Vetements » توجه بسیاری از هنرمندان موسقی همچون ریحانا را به خود جلب کرد.

 

برند 2

 

عجیب ترین تعجب برانگیز ترین مدل های لباس و مانکن سال: “Stranger Things Gang”

 

سال ۲۰۱۶ سالی پر از خبرهای عجیب وغیر منتظره ای بود. مثلا یکی از عجیب ترین مدل های لباس که توسط عجیب ترین مانکن ها تبلیغ  و ارائه شده، «Stranger Things Gang» است. شاید همین عجیب بودن باعث شد که مردم روی محصولات این برند تمرکزو توجه بیشتری کنند.

 

برند 1

بهترین محصول آرایشی ارائه شده برای آقایان: Philips OneBlade

 

به دور از سنت های قدیمی، برند فیلیپس دستگاه اصلاح صورت مخصوص آقایان طراحی و ارائه کرده است که بسیار مورداستقبال و قبول آقایان قرار گرفته  شد.  لبه های دو تیغه این دستگاه اصلاح بسیار تیزو برنده است و تمام موها را به خوبی اصلاح می نماید و روی پوست به نرمی حرکت میکند. علاوه بر کارایی، زیبایی در طراحی ظاهری این محصول نیز طرفداران بساری را به خود جلب کرد

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *