بافتنی های شیک مردانه پوششی مهم در البسه های فصل زمستان و پاییز

یکی از لباس های محبوب در بین آقایان لباس های  گرم پاییزیی و زمستانه است که طرفداران خاص خودش را دارند، لباس های بافتنی برای فصل های سرد هستند. در مطلب امروز  مدل های مختلف  لباس های بافتنی مردانه را برایت شما  آورده ایم می توانید به راحتی از  آنها ایده بگیرید .در این روزها فصل سرما فرا رسید و شما باید به فکر لباس های گرم باشید. لباس های گرم تنوع زیادی دارند اما کدامیک از آنها برای شما مناسب تر است؟ یکی از انواع لباس های گرم پاییز و زمستانه که طرفداران زیادی نیز دارند، لباس های بافتنی هستند.

در اینجا مدل های مختلف این مدل لباس را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و پاییز و زمستان خود را زیباتر از همیشه بگذرانید.

بافت یقه اسکی
لباس های بافتنی یقه دار دار در زمستان به خوبی شما را گرم می کنند. از آنجا که یقه این مدل لباس مانند شال عمل می کند، دیگر لازم نیست شال گردن به تن کنید. اگر به فکر خرید این مدل لباس های بافتنی یقه دار هستید، رنگ های خنثی و روشن تر را انتخاب کنید اما لباس هایی که روی آن می پوشید، مانند کت یا بارانی، باید پر رنگ تر باشد.

بافت های مردانه  راه راه
لباس های بافتنی با طرح های راه راه عمودی برای آقایان در هر رنج سنی سبک لباس پوشیدنی کهداشته باشند ، مناسب می باشد . همچنین ، این مدل لباسها  برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی استفاده می شوند ، به همین علت  می توانید آن را علاوه بر کفش های اسپورت، با کفش های مردانه ی مجلسی یا حتی بوت هم براحنی ست کرد . اگر می خواهید ظاهریمنحصر به فرد  داشته باشید،از  این مدل بافت ها  استفاده کنید  فقط به خاطر داشته باشید  که زیر آن یک پیراهن دکمه دار بپوشید تا بیشتر به چشم بیاید .

بافت های  یقه دار
در این مدل بافت های جلو باز و  یقه دار، از آن جا که به راحتی می توان آنها را پوشید یا از تن در آورد، برای روز های  های پاییزی که هوا غیر قابل پیش بینی استو خنک است ، بسیار مناسب هستند. همچنین  پوشیدن این  لباس های این امکان را به شما میدهد تا از چند لایه لب، یاس استفاده کنید و میتوانید زیر و یا روی آن از دیگر پوشش ها هم استفاده کرد  که یکی  از مدهای پاییز و زمستان امسال می باشد . برای رنگ این مدل بافت های مردانه پیشنهاد می شود از رنگ های خنثی، مانند مشکی، خاکستری و کرم استفاده کنید .

بافتنی 123

بافتنی 987

بافتنی 98

بافتنی 8

بافتنی 6

بافتنی 5

بافتنی4

بافتنی 2

 

بافتنی 1

منبع : دکورمد

ضد آفتاب مناسب برای پوست شما کدام است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *