باغ و باغچه ی خود را با چند ایده زیباتر و شیک تر طراحی کنید

امروز تصاویری برای شما آورده ایم. مواردی که برای طراحی یک باغ یا باغچه باید رعایت شود، دیوار ها، مسیر رفت و آمد، مکان برای نشستن ، محل بازی کودکان و آلاچیق می باشند.

باغ 776

مثلا  مسیر رفت و آمد با چوب های برش داده شده بپوشانید و نمای زیبایی را ایجاد کنید، نکته بعدی که خیلی  در زیبایی یک باغ یا حیاط تاثیر دارد گل و گیاهان باغچه هستند، فصل به فصل ظاهر گل ها و گیاهان  عوض میشودکه باید این نکته را هم در نظر گرفت که در فصل های مختلف باغچه ی شما زیباییش را حفظ کند ؛ یا طول عمر گل ها مهم اند. اندازه و ابعادی که برای رشد نیاز  دارند، سرعت و میزان رشدگل ها و گیاهان و همین طوردر کنار هم قرار گرفتن گل ها وگیاهان مختلف با خصوصیاتی که زمین و خاک منطقه ی شما دارد. اینها همگی موارد بسیار مهمی هستند که به ما در  نگه داشتن یک باغ یا باغچه ی زیبا  و شاداب کمک خواهند کرد .البته فقط زیبایی نیست؛ این زیبایی فقط با  مراقبت فراوان می تواندحفظ  شود! گل ها و گیاهان هم مثل انسان ها نیازهایی برای زنده ماندن و رشدخود دارند. برای مثال خاک خوب ، رطوبت ، نور کافی برای آنها کلید موفقیت در ایجاد یک باغچه ی خوب یا عالیست.

بعد از همه  موارد ذکر شده نوبت به دکوراسیون این باغچه ها می رسد. به طور معمول چیز هایی که نیاز داریم تا دکوراسیون زیبایی داشته باشیم عبارتند از :

یک میز، تعدادی صندلی برای مثال شش عدد صندلی، و یک سایبان مناسب ، که با سلیقه خودتان و با توجه به فضای در دسترس شما در مکان مناسب نصب و چیده  خواهند شد. میتوانید از تاب های تزئینی هم استفاده کنید . نور پردازی موضوع  مهم دیگری در دکوراسیون باغ یا باغچه شماست . شما با استفاده از نورهای رنگی  زیبا می تونید افکت های بسیار جذابی  به باغ و باغچه ی خود ببخشید و زیبایی آن را دو چندان کنید  اگر شما هم از نشستن در باغ، آن هم در شب های سرد و یا شب های زمستانی لذت می برید، یک وسیله ی گرمایشی مناسب  به وسایل دکوراسیونی باغ خود اضافه بکنید. که این کار را معمولا با استفاده از سیلندر های محتوی گاز فشرده بوتان یا پروپان می کنند .

 

باغ 98

 

باغ 9

باغ 6

 

باغ 4

باغ 2

 

باغ 1

 

منبع : دکور مد

تزیین باغچه ی حیاط برای زیبایی بشتر آن با استفاده از ایده های خلاقانه

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *