ایده های پول درآوردن با استفاده از خلاقیت های ساده فردی

ایده های پول درآوردن می تواند در ذهن و فکر هر آدمی به وجود بیاید اما نتواند آن ایده را مرحله اجرا دربیاورد. گاهی اوقات با خلاقیت هایی ساده می توانیم این ایده ها را پرورش دهیم و به مرحله اجرا برسانیم و به درآمد مورد نظر برسیم. در این مقاله تعدادی از این روشها و ایده ها را برای شما توضیح می دهیم.

۱- خرید و فروش کتب دست دوم

فهرستی از کتابهای مورد نظرتان را تهیه کرده و به سراغ کتاب فروشی‌هایی که کتب دست دوم دارند بروید. می‌توانید قیمت ارایه شده از سوی کتاب فروشی‌ها را با سایت‌هایی که کتب دست دوم ارایه می‌کنند، مقایسه کرده تا انتخاب بهتری داشته باشید. اگر کتابی با قیمت مناسب پیدا کردید درنگ نکنید، کتاب را خریده و سپس با قیمتی بالاتر در سایتها به حراج بگذارید. بهتر است جانب احتیاط را نگهدارید، چرا که ممکن است مدیران کتابفروشی‌ها چندان از این شیوه درآمد زایی شما راضی نباشند.

ایده های پول درآوردن

۲- شرکت در حراج های خانگی

اگر شم اقتصادی خوبی دارید و یا از نعمت چشمانی تیزبین در تعیین کیفیت اجناس بهره مندید، پیشنهاد ما به شما شرکت در حراج‌های خانگی است. جایی که شما می‌توانید اجناس نسبتا نو را با قیمت‌هایی مناسب پیدا کنید.

ایده های پول درآوردن

۳- مرمت اشیا کهنه و دست دوم

کاغذ سنباده، لاک الکل و رنگهای روغنی تنها چیزهایی است که به آن نیاز دارید، تا مبلمان یا میز تحریری قدیمی و فرسوده را، به اجناسی لوکس و نو تبدیل کنید. پس فرصت را از دست ندهید، دست به کار شوید و ذوق هنری و خلاقیتتان را به همگان نشان دهید.

ایده های پول درآوردن

۴- بازسازی آپارتمان و خانه از ایده های پول درآوردن

اگر در کارهای فنی مهارت دارید، طراح قابلی به شمار می‌روید و یا اطلاعات گسترده ای از عناصر مهم در مهندسی ساختمان دارید، درهای پیشرفت به رویتان باز است. تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری پول و اراده ای است آهنین. آستین‌ها را بالا بزنید. مطمئن باشید سود زیادی در انتظار شما است. می‌توانید به سراغ تعمیر خانه مشتری‌ها بروید یا کارهای مربوط به خانه‌ی خودتان را انجام بدهید و از چنگال هزینه‌های گزاف تعمیرات و نگه‌داری بگریزید.

ایده های پول درآوردن

۵- برنامه نویس شوید

برنامه نویسی و توسعه‌ی اپلیکیشن‌های کاربردی برای شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تولید اپلیکیشن‌های تحت وب، برترین شغل سال ۲۰۱۲ بوده است.

در بسیاری از کشورهای جهان، به ویژه‌ کشورهای در حال توسعه مانند ایران، نسبت تعداد برنامه نویسان تحصیل کرده به تقاضای بازار کار، کم‌تر از ۲۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: مشاغل پول ساز که جز پرسودترین حرفه های ایران هستند را انتخاب کنید

 

در ایالات متحده، یک‌میلیون شغل مرتبط با برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن وجود دارد، در حالی که متخصصان این حوزه تنها سیصد‌هزار نفر هستند.
تقریبا ۶۰ درصد از زبان‌های برنامه نویسی محبوب که اغلب کامپایلری هستند، بر اساس زبان C نوشته شده‌اند. بنابراین با یادگیری اولین زبان C مانند همچون Java، یادگیری زبان‌های بعدی بسیار آسان‌تر خواهد شد. #C++ ،Python ،C، جاوا اسکریپ و حتی PHP، همگی از نظر ساختار گرامر (Syntax) و معنایی (Semantic) وجوه مشترک و شباهت‌های بسیاری دارند.

ایده های پول درآوردن

۶-فروش عکس‌های هنری

یک دوربین مناسب و شناخت کافی از رنگ، نور و ترکیب بندی، شما را به عکاسی موفق تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از فاکتورهای فوق به عکاسی برای مجلات و یا سایت‌ها بپردازید. عکس‌های شما می‌توانند حتی در معرفی و فروش محصولات شرکت‌ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرند. به دنبال سوژه های بکر و جدید بروید. صحنه‌هایی از زندگی روزمره مردم معمولا فروش بالاتری دارند. به شکار لحظه ها بروید و هرگز نا امید نشوید.

ایده های پول درآوردن

۷- طراحی صفحات وب

دو عنصر کلیدی برای موفقیت در این کار، حس زیبایی شناسی و آشنایی با نرم افزارهای طراحی هستند. اگر این دو موهبت به شما ارزانی شده، دست به کار شوید و با طراحی پس زمینه هایی زیبا و شگفت انگیز برای صفحات رسانه‌های اجتماعی، لوگو و آیکون‌های کامپیوتر، آینده خود را دگرگون کنید. به اصول طراحی رابط کاربری (UI) و کاربرد پذیری (Useability) توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر در برنامه‌نویسی کامپیوتر مهارت دارید و یا قصد یادگیری آن را دارید، به طور جدی به طراحی صفحات وب فکر کنید.
ممکن است بسیاری از شما خوانندگان عزیز، در زندگی‌تان حتی یک خط کد هم ننوشته باشید. مشکلی نیست. جاوا اسکریپت، می‌تواند شروع بسیار خوبی برای ورود به دنیای کدنویسی باشد. چرا که هم محبوب و پرکاربرد است، هم راه را برای یادگیری دیگر زبان‌های برنامه نویسی یا نشانه‌گذاری مانند HTML هموار می‌کند.

ایده های پول درآوردن

۸-ساخت صنایع دستی

حتی اگر به میزانی اندک، با صنایع دستی آشنایی دارید، برای فروش محصولاتتان در سایت‌ها اقدام کنید. تردید نکنید، هر چقدر کالاهای شما پیچیده تر و همراه با ظرافت و زیبایی بیشتری باشند، درآمد حاصل از آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.
سفالگری، محصولات حصیری و چوبی و هرچیزی که به فکرتان برسد، می‌تواند یکی از ایده های پول درآوردن باشد. این را دیده‌ام که می‌گویم! برگذاری نمایشگاه یا گالری را اقدامی هوشمندانه بدانید. اگر برنامه نویس هستید، یک وب‌سایت راه اندازی کنید و محصولات تولیدکنندگان محلی را تبلیغ کنید. راه‌های زادی وجود دارد. فقط باید ایده‌ها را عملی کنید.

ایده های پول درآوردن

۹-شرکت در آموزش و تحقیقات مربوط به بازاریابی

بازاریابی از ایده های پول درآوردن است که به شناخت نیاز و خواست مشتری در نقاط مختلف دنیا، بررسی و تحلیل بازارهای محلی و جهانی و پیشنهاد بهترین‌ راه‌کارهای تجاری و صنعتی ممکن برای وادار کردن مشتری به پرداخت پول بیشتر اطلاق می‌شود. در اصل این گزینه به معنای تجارتی گسترده با کالاهای مختلف و خدماتی گسترده است، بدون آنکه شخصا دانش و یا اطلاعات خاصی درباره این محصولات داشته باشید. برای موفقیت در این حرفه شما به ذهنی قوی و حافظه ای قدرتمند برای به یاد آوری تمام جزییات مربوطه نیازمندید. همچنین نیازمند پشتوانه مالی مناسب برای پشت سر گذاشتن اولین تجربیات فروشندگیتان هستید. بعد از آن کافی است منتظر موفقیت بمانید و از آن لذت ببرید.

ایده های پول درآوردن

۱۰-کشاورزی و کشت محصولات ارگانیک

این روزها و با توجه به روش‌های نوینی که برای کشاورزی و دامداری به وجود آمده است که از ایده های پول درآوردن است. محصولات ارگانیک و طبیعی، از جاگاه ویژه‌ای نزد مصرف کنندگان برخوردارند. ساخت یک گلخانه مجهز، استفاده از کودهای گیاهی، پرهیز از سم پاشی مکرر و بهره گیری از روش‌های سنتی کشت محصول از جمله راه‌هایی است که برای حصول بهترین نوع محصولات پیشنهاد می‌شود.

ایده های پول درآوردن

 

برگرفته ازروزنه آنلاین/ی

مطلب پیشنهادی

شریک زندگی هم می تواند همان شریک کاری شما باشد .

بسیاری افراد برای شراکت به دنبال شریک هایی از جنس دوست و … می گردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *