انواع تخت خواب های چوبی و استفاده ی آن در دکوراسیون های مختلف

با ورود متریال های جدید برای ساخت و تهیه تخت خواب ، هنوز هم تخت خواب های چوبی در صدر محبوب ترین نوع تخت خواب است .و توانسته با تنوع در ساختار و ترکیب های مخلف خود را در انواع دکوراسیون ها جای دهد .

تخت خواب های چوبی 55

در این مطلب شما را با چندین مدل محبوب از تخت خواب های چوبی در دکوراسیون های مختلف اتاق خواب آشنا خواهیم کرد .تا شما بتوانید با توجه به شرایز و سبک اتاق خوابتان بهترین تخت خواب چوبی را انتخاب کنید .

تخت خواب های چوبی 5

معرفی تخت خواب های چوبی مدل ساده :

این مدل از تخت خواب ها از سطوح صاف و یک دست ساخته می شوند و هیچ گونه اجزا یا ترکیب اضافه ای ندارند تاج این تخت ها عموما بسیار ساده است در برخی از تخت های چ.بی ساده از تاج های کوتاه استفاده می کنند .این مدل از تخت خواب ها بالاترین همخوانی را با سایر وسایل در اتاق خواب دارند .

معرفی تخت خواب های چوبی مدل مدرن :

سبک مدرن را عموما با خطوط صاف و بدون منحنی می شناسند .تخت خواب های مدرن تخت خواب هایی هستند که تاج آنها معمولا از خطوط صاف و بدون انحنا تشکیل می شود ارتفاع جزیی این تخت ها از زمین آنها را از سایر تخت ها متماییز می کند . این مدل از تخت های چوبی همخوانی بالایی با سبک مدرن دارند .

تخت خواب های چوبی 33

معرفی تخت خواب های چوبی خشن :

این مدل از تخت خواب ها با الگو گرفتن بیشتری از ساختار های طبیعت است و سعی شده است تا جای ممکن حالت طبیعی چوب به گار گرفته شده حفظ شود برای مثال در این تخت خواب ها از ساختار های غیر معمول برای شکل دهی بدنه تخت استفاده نمی کنند ، سعی می کنند تا رنگ چوب و بدنه زبر آن حفظ شود و از مواد صیقل کننده و براق کننده استفاده نکنند.

تخت خواب های چوبی 2

معرفی تخت های چند منظوره :

این تخت ها برای استفاده در اتاق خواب های کوچک است این تخت خواب ها معمولا از جزییات بالایی برای کار آرایی بیشتر ساخته می شوند برای مثال زیر این تخت ها کشو های جا دار بطرگ تعبیه می کنند و تاج آن را به شکل قفسه قفسه برای جا دهی وسایل بیشتر تزیین می کنند .

تخت خواب های چوبی

معرفی تخت های  چوبی کلاسیک :

تخت های کلاسیک معمولا از تاج های منبت کاری شده و پایه های شیک و تراش خورده تشکیل می شوند این تخت ها محبوبیت بالایی دارند و نقش خوبی را در فضای اتاق خواب و دکوراسیون بازی می کنند .

منبع : دکور مد 

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *