انتخاب کابینت سفید و مشکی برای دکوراسیون آشپزخانه

رنگهای متنوع وجنس کابینت ها موجود در بازار و دنیای طراحی دکوراسیون انتخاب را کمی مشکل میکند اما در میان این تنوع ترکیب دو رنگ سفید و مشکی در آشپزخانه در اکثر آشپزخانه های مدرن چند سال اخیر به چشم میخورد.

در ادامه  تصاویری زیبا و مدرن از کابینت سفید مشکی را برایتان به نمایش بگذاریم.شاید ایده ای برای منزل شما باشد.

سفید و مشکی 1

فقط تنها نکته ای که باید اضافه کنیم اجرای هوشمندانه تیرگی و روشنی در آشپزخانه ای است که قصد داریم ان را با رنگ سفید و مشکی تکمیل کنیم.واضح است که برای آشپزخانه های کوچک استفاده ی کمتر از رنگ مشکی و بیشتر از رنگ سفید توصیه می شود و برای آشپزخانه های بزرگ محدودیت خاصی وجود ندارد.

سفید و مشکی 7

دکوراسیون سیاه و سفید از جمله دکوراسیون هاییست که علاوه بر به روز بودن در زمان های مختلف شما را هیچ گاه دچار خستگی از دکوراسیون داخلی منزلتان نمی کند. با اجرای طراحی دکوراسیون سیاه و سفید در منزلتان، از یک دکوراسیون خاص و شیک در خانه خود لذت ببرید اما به یاد داشته باشیدبرای ایجاد طراحی موفق شما باشد رنگی میان سیاه و سفید انتخاب نمایید انتخاب رنگ خاکستری ممکن است خانه شما را کمی بی روح کند اما اگر خاکستری را با قهوه ای یا شکلاتی مخلوط نمایید رنگی گرم و متناسب طراحی شما در کنار رنگ های سیاه و سفید ایجاد خواهد شد. این رنگ می تواند با سلیقه های متفاوت تغییر نماید اما پیشنهاد می کنم از رنگ های گرم استفاده نمایید.

سفید و مشکی 4

نورپردازی در این رنگ زمینه بسیار اهمیت دارد چرا که زیبایی تیره – روشن های به کار رفته در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را دستخوش قرار می دهد. مدلهای این گزارش به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

از آنجایی که هر دو رنگ سفید و سیاه در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند به راحتی می توانند با دیگر رنگ ها ترکیب شوند و با هر چیدمانی جور دربیایند. زمانی که رنگ قهوه ای چوب به ترکیب سیاه و سفید کابینت ها اضافه می شود گرمای لازم به دکوراسیون آشپزخانه داده می شود.

سفید و مشکی 3

منبع :دکور مد

هنر کاشی کاری در دکوراسیون خانه و زیبایی چشم گیر آن

رنگ لاک پاییزی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *