اصلاح پوست صورت آقایان باید چگونه باشد تا به پوست آن ها آسیب نزند

یکی ازمهمترین و  اصلی‌ترین نکات برای بتوان به  اصلاح پوست خوبی داشته باشید ، این می باشد  که کاملا ریش و پوست شما کاملا مرطوب باشند. موهای صورت این خصوصیت را دارند که  تا ۳۰% رطوبت را  می توانند در خود نگهداری کنند. با وجود رطوبت  استحکام موها خیلی  کمتر شده و راحت‌تر از پوست جدا می‌شوند.معمولا آقایان قبل از رفتن به حمام  اصلاح پوست  می‌کنند، درصورتی که دوش گرفتن و حمام کردن  قبل از اصلاح  پوست صورت، کار شما را خیلی  راحت‌تر میکند و پوست شما  آسیب کم تری خواهد دید.

اگرشما جزء افرادی هستید که  دوش گرفتن خیلی برایتان کار دشواری  است، یک حوله را با آب گرم آغشته کنید  و برای ۲ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید.

۲٫سعی کنید  از کرم های بهداشتی  اصلاح پوست استفاده کنید که حاوی مقادیر زیادی ماده ای به نام لوبریکانت می باشد. بهنرین کرم‌های اصلاح پوست ، دقیقا به حالت کرم می باشند ، نه به حالت  فوم. شاید استفاده از فوم ها به نظرتان راحت‌تر یا لذت بخش تر  باشد، اما  کرم  ها ریشه مو و پوست شما  را نرمتر خواهد کرد.

هرچقدر کرم شما کیفیت بهتری داشته باشد، ریش های شما راحت‌تر اصلاح می شوند در نتیجه تیغ  شخصی شما عمر طولانی‌تری پیدا خواهد کرد . کسانی که مدام  از کنده شدن سریع تیغ‌های اصلاح ناراضیمی باشند ، عموما  کرم  کمی استفادهمی کنند و تیغ را با موی خشک تماس می‌دهند این کار باعث آسیب زدن به پوست میشود .

کرم اصلاح را برای یک دقیقه روی صورت خود بگذارید ، سپس اصلاح صورت را شروع کنید.

۳٫ یکی از بهترین وسایلی که به شما در یک اصلاح پوست  ایده آل و عالی کمک می‌کند، برس های  اصلاح است.

برس اصلاح پوست  در عین حال سلول‌های مرده را از سطح پوست شما جدا میکندو باعث حرکت راحت‌تر تیغ روی پوست شما و  جلوگیری از آسیب دیدگی پوست شما و عدم ایجاد و ایجاد جوش می‌شود.

اصلاح پوست 444

اصلاح پوست 1

منبع : دکور مد 

 

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *