اتاقخواب شیک و مدرن

برای داشتن یک اتاقخواب شیک و مدرن از چه راهکار هایی استفاده کنیم :

امروزه اتاقخواب ها تنها برای استراحت و خواب قابل استفاده نیستند و از اهمیت زیادتری نسبت به قبل بهرمند شده اند .تا جایی که یک اتاقخواب در طراحی دکوراسیون به اندازه اتاق نشیمن و آشپزخانه قابل اهمیت بوده است امروز میخواهیم شما را یاری کنیم تا در داشتن یک اتاق خواب با سبکی مدرن از ایده های زیر بهرمند شوید.

انتخاب یک رنگ پیش زمینه یا رنگ قالب برای اتاقخواب اولین گام است ما به شما رنگ سفید را پیشنهاد میکنیم نمادی از نظم و پاکی ، این رنگ برای کسانی که به نظم و پاکیزگی اهمیت میدهند بسیار مناسب خواهد بود .

اتاقخواب4

گام بعد انتخاب یک منبع نور یا روشنایی است که بسته به سلیقه خودتان یک لوستر متناسب با اندازه و ابعاد سقف گزینه ای مناسب است .البته از منابع کوچک نور مثل شمع یا آباژور هم میتوانید استفاده کنید.

گام سوم انتخاب  صفحه یا همان دیوار بالای تخت است که نقطه ی اصلی در تمرکز دید اول یک بیننده خواهد بود .سعی کنید از دیوار پوش های چرم قهوه ای یا مشکی برای ایجاد یک فضای مدرن استفاده کنید .میتوانید از دیوار پوش های چوبی یا کاغذ دیواری های طرح چوب بهرمند شوید .

اتاقخواب 2

گام بعد استفاده از رنگ های انرژی بخش کنار رنگ های آرامش بخش اتاق خواب است .ترکیب رنگ زرد کنار پیش زمینه رنگ سفید بسیار مفید و زیبا خواهد بود.

اگر فضای کافی و مناسب را در اتاقخواب دارید حتما از یک مبل تک با یک رنگ خاص  که با رنگ رو تختی شما هماهنگی دارد بهره بگیرید .

اتاقخواب 1

اتاق خواب هایی که دارای پنجره  هستند را با پرده های ساده و بدون زرق و برق  آراسته کنید . استفاده از زرق و برق  و تجملات برای پرده های اتاق خواب گزینه ای مناسب نیست و حفظ سادگی و مینیمالیست بودن فضا گزینه ای بسیار دلپزیر تر است.

 

منبع : دکور مد

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *