آینه کنسول چه کاربردی در منازل متنوع دارد ؟

آینه کنسول امروزه یکی از وسایل تجملاتی و کاربردی هر منزل به حساب می آید . این محصول دارای طراحی های گوناگونیست که بر اساس دکوراسیون هر منزل انتخاب می گردد . در این مطلب سعی ما بر آن است تا نمونه های مختلف آینه کنسول را برای شما معرفی نماییم .

 

آینه کنسول

 

همانطور که می دانیم هر محصول بر اساس جنس ، رنگ ، اندازه و طراحی بسته بندی می شود . در زیر به این ویژگی ها خواهیم پرداخت و تصاویری را از این ویژگی ها قرار خواهیم داد.

 

شیشه کاری کنسول

 

آینه کنسول ساده و اسپرت :

 

امروزه وسایل منزل به دو دسته ساده و سلطنتی تقسیم بندی می شوند . آینه کنسول های ساده دارای رنگبندی ساده و شیک می باشند و دارای اشکال هندسی مختلفی می باشند . در برخی از این کنسول ها آینه کاری های زیبایی به چشم می خورد .

 

مدرن

 

برخی از مدل های آینه کنسول ساده دارای کمد می باشند و می توان آشیا و لوازم را در آنها قرار داد . البته این خصوصیت می تواند در مدل های سلطنتی نیز دیده شود .

 

آینه کنسول ساده و اسپرت

آینه کنسول سلطنتی :

این دسته از آینه کنسول ها دارای کنده کاری و منبت کاری می باشند که طرح ها زیبایی را به این محصولات داده است . این مدل را می توانید برای تکمیل دکوراسیون سلطنتی خود سفارش دهید .این مدل از آینه کنسول را نیز می توانید بصورت جداگانه و یا متصل بهم خریداری نمایید .

 

آینه کنسول سلطنتی

 

 

آینه کنسول دیواری :

امروزه مدل های مختلفی از این دسته آینه کنسول به بازار فروش وارد شده اند و در طرح های اسپرت و سلطنتی بفروش می رسند . این محصول دارای آینه ای جداگانه می باشد که بر روی دیوار قابل نصب است ، آینه های این محصول ممکن است بصورت کوچکتر با تعداد بالا باشند .

آینه و کنسول

برخلاف این دسته از این محصول آینه کنسولهایی نیز هستند که دارای آینه هایی متصل می باشند . این آینه کنسولها می توانند داری آینه ای با ارتفاع بالا و قدی باشند .

آینه کنسول دیواری

آینه کنسول کمد دار :

آینه و کنسولهایی که در این دسته قرار می گیرند دارای تعدادی کمد در قسمت پایینی خود می باشند تا بتوانید وسایل مربوط به اتاق نشیمن و … را در آنها قرار دهید .تعداد این کمد ها بنا به اندازه میز تغییر می کند . این محصول به مرتب بودن منزل شما کمک بسیاری می کند .

آینه کنسول کمد دار

جنس آینه کنسولها معمولا از چیست ؟

وسایل چوبی معمولا از جنسهای مختلفی تولید می گردند که باعث تنوع بیشتر محصولات خواهد شد. جنس مورد استفاده برای قاب آینه و کنسولها معمولا از جنس های روس ، راش و ام دی اف میباشند و در رنگ های مختلف قابل سفارشند . شما می توانید این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و حضوری تهیه نمایید ، فروشگاه دی ایران فروشگاهی اینترنتیست و دارای محصولات متنوع می باشد .

 

کنسول ایستاده

 

محل قرار گیری آینه کنسولها کجاست ؟

شاید تاکنون این سوال در ذهن شما پیش آید که این محصول را در کجای منزل خود قرار دهیم . در پاسخ به این سوال باید گفت که آینه کنسول وسیله ای تزیینی و کاربردی برای اتاق نشیمن شما می باشد و جایگاه آن در کنار مبلهای هماهنگ با این محصول است .

 

محل قرار گیری

 

به دلیل اینکه آینه و کنسولها در کنار مبلها قرار می گیرند باید به این اصل توجه داشت که اگر مبلهایی با طرح سلطنتی دارید می بایست این محصول را با طرح های سلطنتی سفارش دهید و یا اگر مبلهایی با طراحی ساده و اسپرت دارید باید بر اساس طراحی و رنگ مبلمان خود این محصول را خریداری نمایید .

 

منبع : دکورمد

 

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *