اتلیه عکاسی در منزل

امروزه  تقریبا هر کاری را می توان دربخشهایی از  منزل انجام داد مثلا  قسمتهایی را تبدیل به اتاق کار کرد و … در اینجا می خواهیم قسمتی خاص از منزل را بدور از فضای زندگی تبدیل به مکانی برای عکاسی کنیم .

همچنین بخوانید :۲۰ مدل گرامافون جدید+تصاویری از گرامافونهای کلاسیک با طراحی های متفاوت ۲۰۱۷

 

عکاسی

 

استودیو عکاسیِ خانگیِ ایده آل باید فضای خاص خود را داشته باشد و اختصاصی و جداگانه بودن آن از فضای زندگی شخص حائز اهمیت است.

عکاسی

 

چرا که مشتریان با ورود به استودیو احساس نکند که وارد حریم شخصی عکاس شده اند و احساس راحتی داشته باشند. در این قسمت از وبسایت معماری آرل قصد داریم شما را با یک نمونه پروژه آشنا سازیم که به عنوان استودیو، گالری و محل اقامت یک هرمند عکاس مورد استفاده قرار می گیرد. بنا به درخواست کارفرما استودیو با فضای زندگی شخص متحد شده ولی در عین حال حریم ها نیز حفظ شده اند. در نتیجه معمار با استفاده از یک طرح بهینه به درخواست وی پاسخ داده است.

 

همچنین بخوانید :۲۰ مدل فرش دستباف+ تصاویر و عکس هایی از جدید ترین فرش دستباف روز دنیا

عکاسی
سالن عکاسی با نورهای طبیعی که از پنجره وارد می شود، پرده های پشت زمینه ای با رنگ و طرح های مختلف و تعداد زیادی از تجهیزات عکاسی و نوری همراه است. مزیتی که این فضا دارد این است که ایزوله بودن محیط در حین عکاسی مانع از تاثیر پذیری عوامل جانبی، امور روزمره اعضای خانه و هر چیزی که تمرکز را از بین می برد، شده است. در این میان فضای گالری نیز با حداقل وسایل و تنها با یک نورگیر سقفی، پذیرای بازدیدکنندگان است و محیط آرام و هنری به نظر می رسد.

عکاسی

در ادامه می توان به نمای ساختمان اشاره نمود که از از ورق فولادی و گالوانیزه ساخته شده و منعکس کننده نور خیره کننده ای است؛ همچنین باعث شده تا انعکاس گسترده ای در خیابان ایجاد شود.

برگرفته از برترینها /ی

 

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *