کسب درآمد در اینترنت + راههای جدید و نوین برای درآمدزایی از اینترنت

کسب درآمد در اینترنت نیز مانند تمام راههای پول به دست آوردن نیاز به آموزش دارد. از تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و … می توانید به راحتی درآمد کسب کنید. و یا حتی به شغل مورد علاقه خود آن را تبدیل کنید.

 

ویدئوی ویروسی بسازید !

به ویدئوها و کلیپ‌هایی که توسط میلیون‌ها کاربر دیده یا به اشتراک گذاشته شده‌اند ویدئوی ویروسی گفته می شود.

لازم نیست حتما ویدئوئی که تهیه می کنید کلیپ موسیقی باشد (هر چند این مورد هم خوب جواب می‌دهد)، حتی ویدئوهایی شخصی از فرزند بانمک، حیوان خانگی بازیگوش، رخداد طبیعی شگفت‌انگیز و خلاصه هر چیزی که ممکن است برای همگان جذاب باشد، می‌تواند به ویدئویی ویروسی با ده‌ها میلیون بیننده بدل شود.

کسب درآمد در اینترنت
پس از اینکه ویدئویی ویروسی شد، معمولا یوتیوب (YouTube) با صاحب آن تماس می‌گیرد و پیشنهاد شراکت می‌دهد. از این پس ۵۰ درصد درآمد حاصل از آگهی‌هایی که در صفحه‌ مربوط به ویدئو نمایش داده می‌شود، به حساب صاحب ویدئو ریخته خواهد شد. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان‌پزشکی» تهیه کرد که تنها از طریق یوتیوب، ۱۰۰ هزار دلار برایش درآمد داشت!

98087_357

فروش وسایل از راههای کسب درآمد در اینترنت:

سایت‌های معروف زیادی وجود دارند که به کاربران امکان می دهند لوازم شخصی خود را از طریق سایت بفروشند( مانندCraiglist و eBay‌ ) حتما از وجود این سایت‌ها آگاه هستید.

بیشتر بدانید مشاغل پول ساز که جز پرسودترین حرفه های ایران هستند را انتخاب کنید

 

کسب درآمد در اینترنت

تبدیل خلاقیت به پول:

تقریبا بیشتر کاربران اینترنت محتواهای رسانه‌ای تولید می‌کنند. بر اساس تازه ترین گزارش ها، تخمین زده می‌شود روزانه ۳۷۵ میلیارد عکس دیجیتال گرفته می‌شود و هر دقیقه ۷۲ ساعت ویدئو در یوتیوب آپ‌لود می‌شود! آیا می‌دانستید که می‌توانید از این عکس‌ها پول درآورید؟

راههای پولدار شدن در ایران

به تازگی سایتی به نام Paya توسط شرکتی به نام T۳Media افتتاح شده است که به کاربرانش امکان می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق ۲۵۰ پلتفرم از جمله فیس‌بوک و یوتیوب، در سایت آپلود کنند و به فروش برسانند. محتوا به هر قیمتی که فروخته شود، ۸۰درصد آن متعلق به صاحبش است.

وبلاگ‌داری از راههای کسب درآمد در اینترنت :

نخستین گام برای کسب درآمد در اینترنت از این طریق، ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، فیلم، مد، کسب و کار و خلاصه هر موضوع مورد توجه‌ است. مطالب شما باید آنقدر جذاب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگان خیلی زیاد شود، کم کم سر و کله‌ شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما پیدا می‌شود.

بازاریابی:

یکی دیگر از راه‌های خوب برای تبدیل کردن نوشته‌ به پول، بازاریابی Affiliate از طریق برنامه‌هایی مانند Amazon Affiliates است. در این‌گونه بازاریابی، صاحب وبلاگ لینکی از محصولی مشخص را در سایت خود می‌گذارد و هر‌کسی که از طریق این لینک به سایت فروشنده (مثلا آمازون) برود و محصول را بخرد، درصدی از فروش به صاحب وبلاگ خواهد رسید.

 

برگرفته ازگویا آی تی/ی

مطلب پیشنهادی

شریک زندگی هم می تواند همان شریک کاری شما باشد .

بسیاری افراد برای شراکت به دنبال شریک هایی از جنس دوست و … می گردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *