کت و شلوار مجلسی ( آقایان) خود را با چه کفشی ست کنم ؟

خیلی از آقایان هنگام ست کردن کت و شلوار خود با کفش برای مجالس مهمانی دچار دغدغه می شوند .هر چفدر کت و شلوار شما شیک و زیبا باشد اگر به درستی با کفش ست نشود زیبایی خود را از دست می دهده و طاهری بهم ریخته و نامناسب را به خود می گیرد .
در این مطلب چند نکته مهم برای انتخاب کفش مناسب برای کت و شلوار شما آورده ایم .
اولین نکته این است که همیشه یک کفش مجلسی ساده در کمد خود داشته باشید ، بعدا خواهید دید که این کفش چقدر به کار شما خواهد آمد .یکی از اصولی که درباره رنگ کفش با کت و شلوار مهم است این است که کت و شلوار های رنگ روشن عموما با کفش های هم رنک خود یا تناژی از رنگ کت و شلوار به راحتی ست نمی شوند پس بهتر است برای استفاده از کت های خاص و رنگ روشن یک کفش مجلسی ساده بپوشید .

 

کت و شلوار 333

کت و شلوار 555
اگر کت وشلوار شما سورمه ای است باید در این موضوع به شما تبریک بگوییم چون کت وشلوار سرمه ای به راحتی با از رنگ کفش ها ست می شود برای مثال اگر کمی به مجلات و مدل ههای کت وشلوار دقت کنید می بینید که با رنگهای قهوه ای ،زرشکی ،دودی، یشمی و حتی سفید به آسانی ست میشوند .
کفش های قهوه ای به نوعی بعد از کفش های مشکی بیشترین همخوانی را با کت وشلوار های سورمه ،دودی ،نخودی،یشمی ، خاکستری و سایر رنگ ها دارد .

کت و شلوار-4

کت و شلوار 33

کت و شلوار 2

کت و شلوار 1
برای ست کردن کت و شلوار خاکستری یا دودی پیشنهاد می کنیم که که اولین گزینه شما کفش مشکی باشد. اگر دنبال رنگی به غیر از مشکی هستید و میخواهید کمی متفوت تر از حالت رایج باشید می توانید یک کفش خاکستری یا دودی انتخاب کنید البته بهتر است کفش کمی تیره تر از رنگ کت و شلوار شما باشد .اما گزینه ایده آل تر و شیک تر انتخاب یک کفش زرشکی پررنگ با کت و شلوار خاکستری است .
برخی از کت وشلوار های امروزی رنگی بین خاکستری و آبی دارند که در برخی جاها به آنها رنگ فیلی هم می گویند .این کت شلوار ها عموما با کفش های مجلسی به رنگ شتری خیلی خوب ست می شوند .
و اما کت و شلوار کرم رنگ یکی از پر دردسر ترین رنگهایی که به سختی با رنگ کفش ست می شود همین کت و شلوار کرم است به شما پیشنهاد می کنم خیلی کوتاه و سر راست به دنبال کفش های قهوه ای بروید کت وشلوار کرم خیلی انعطاف برای انتخاب رنگ های مختلف کفش ندارد.
و اما کت وشلوار سفید کت شلوار سفید هم خیلی بازه ی انتخاب کفش ندارد بهترین رنگ کفش برای این کت وشلوار ها کفش سفید است.

منبع : دکور مد

برترین رنگهای کابینت آشپزخانه در سال گذشته ۲۰۱۶

خال چیست ؟و چگونه باید آنها را از بین برد؟

انواع تخت خواب های چوبی و استفاده ی آن در دکوراسیون های مختلف

لباس عروس های منتخب از بین کاکشن های جدید برند های مختلف ۲۰۱۷

باغ و باغچه ی خود را با چند ایده زیباتر و شیک تر طراحی کنید

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *