چین و چروک و راههایی برای پیشگری و رفع چروکهای صورت در سنین مختلف

چین و چروک صورت

چین و چروک صورت با بالا رفتن سن و گذشت زمان دیر یا زود روی صورت تمامی انسان ها پدیدار می شود . علت ایجاد چین و چروک در سنین بالا این است که بدن ما از سن ۳۰ سالگی به بعد عمل کلاژن سازی و بازیابی و ترمیم کند تری نسبت به قبل تر خواهد داشت . همچنین خط های خنده کنار لب یا خط اخم روی پیشانی و خطوط ریز کنار چشم ها عاداتی هستند که مدت های زیادی با ما همراه بوده اند و پوست صورت ما فرم و شکل آن را حفظ می کنند .

چین و چروک 1

 

روغن های ضد چین و چروک

یکی از روش های طبیعی و موثر در رفع و پیشگیری از ایجاد چین و چروک صورت این است که از روغن های طبیعی استفاده کنید . این روغن ها ضرر هایی کمتر از مواد و دارو های شیمیایی گران قیمت دارند .

چین و چروک 4

روغن ضد چین و چروک لیمو 

این روغن با خاصیت ضد عفونی کنندگی بالا پوست شما را به صورت عمیق تمیز کرده و با استفاده مکرر پوست های مرده را با پوست تازه و شفاف جایگزین می کند .اگز پوست شما شادابی خود را از دست داده روغن لیمو را هر شب بر روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست شما بماند و به رفع چروک های پوست شما کمک کند .

روغن ضد چین و چروک لیمو  1

روغن ضد پیری دانه ی نسترن 

این روغن به خاطر داشتن ماده ای به نام “رتینوئیک اسید ” دارای خاصیت ضد پیری است .این روغن به رفع چین و چروک صورت و بالا بردن کلاژن سازی پوست کمک شایانی می کند .

روغن ضد پیری دانه ی نسترن  1

روغن هسته زرد آلو

زرد آلو نیز مثل روغن دانه ی نسترن دارای “رتینوئیک اسید ” است . همچنین روغن زرد آلو سرشار از ویتامین A , E است که برای پوست بسیار مفید هستند و در رفع چین و چروک کمک می کنند . همچنین روغن زرد آلو یکی از قوی ترین روغن ها برای آب رسانی و شادابی پوست شماست .

روغن هسته زرد آلو 1

رفع چین و چروک به کمک لیزر

اگر برای رفع  چروک خود به دنبال زمان کم و تاثیر سریع هستید لیزر یکی از این راه هاست .در این روش شما با صرف مدت زمان کمی شاهد نتایج چشم گیری می شوید .رفع چروک ها بدون درد و ناراحتی صورت می گیرد .

رفع چین و چروک به کمک لیزر 8

منبع : دکور مد

 

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *